PROFIL MOTORKY

BMW R 1100 GS (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Clostridia
Vloženo 20.10.2014
Aktualizováno 8.3.2022
Zobrazeno 5 149x
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Širokopásmová lambda sonda

Vloženo: 12.04.2018, Uskutečněno: 12.04.2018, Stav tachometru: 146000 km, Zhlédnuto: 29x


Protože jsem nebyla ochotná se dlouhodobě smířit s podivnou ucukaností velkého dvouválce, hledala jsem příčiny a možná řešení. Všechny tanečky okolo toho jak přesně se musí dělat synchronizace mě přestaly bavit, protože to evidentně nemělo velký účinek.

Jako další viník se nabídly vstřikovače, respektive dávkování paliva. Proto je předchozí záznam o instalaci vstřiků z R1200, které sice trochu pomohly, ale samy o sobě žádná hitparáda. Můj názor je, že je to pouze předpoklad k dobrému běhu, nikoliv lék.

Takže co dál? Lambda sonda. A když už, tak taková, která umí něco navíc.
První pokus ebay a wideband controller z druhé ruky(Innovate LC-1) - výsledek oči pro pláč, protože controller je nefunkční.
Druhý pokus - nový controller(Innovate LC-2). Laborování se zástavbou, poté ladění, ladění a ladění.
Prozatimní výsledek? jednoznačně velký krok kupředu Cukání ustalo, motor má plynulejší záběr a to především od nižších otáček (velká pomoc hlavně při potloukání se po městě a mimo silnici).

Aktuálně je AFR nastavené na zhruba 13.8 a spotřeba se z dlouhodobého hlediska výrazně nezměnila. AFR ještě posunu dolů, nahoru od současných hodnot to smysl moc nemá.

Od prvního controlleru mi zbyl budík na zobrazení AFR. Původně mi přišel zbytečný, ale finále je to šikovná blbinka dávající zpětnou vazbu. Datalogger by byl asi vhodnější. Tak třeba příště.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Clostridia (13) napsal 25.07.2018 v 21:57

Byť to nejspíš nikoho nezajímá, ale kdyby třeba:
při posledním servisu jsem vyndala svíčky a měly krásnou cihlovou barvu, kterou jsem u týhle motorky nikdy předtím neviděla. Takže aktuální a reálné AFR kolem 13.9 motorce svědčí.


Nejnovější záznamy v deníku
  • Spojková páka

    Tak i na mě došlo... ale po těch kilometrech... A namontování nové páky? "... ani očko NENASADÍŠ, protože to je u železa, dop*če...". Klobouk dolů všem, co to zvládli s namontovanou kyvkou. Mě to zkrátka nešlo. Asi js

    Typ: Oprava
    Vloženo: 15.05.2020
    Uskutečněno: 15.05.2020
    Tachometr: 167800km
  • Palivový filtr aj.

    Výměna palivového filtru. Pro zajímavost dávám fotky jak filtr vypadá zhruba po 70tis. km (Ano, zase jsem přetáhla. Komu se to chce měnit, když je to uvnitř...). Kovové piliny jsou zbytek po otevření. TIP: lepší pilka na

    Typ: Údržba
    Vloženo: 15.05.2020
    Uskutečněno: 27.03.2020
    Tachometr: 168200km
  • Uhořelý ventil > GO hlav

    Krásný konec dovolené na Balkáně v podobě ztráty komprese a doslovné dopajdání se domů s jedním válcem. A pachatel? Uletěl komínem! Pachatel byl zřejmý už po cestě: ztráta tlaku na pravém válci. Před demontáží změřeno

    Typ: Oprava
    Vloženo: 26.01.2020
    Uskutečněno: 02.10.2019
    Tachometr: 167300km
    Komentářů: 6x


TOPlist