Tohle bude takový malý cyklus, který si pracovně nazvu Wall of shame(zeď hanby). Budiž to někomu poslouží jako příklad slepých uliček a hloupých chyb, kterých se máte vyvarovat.
Další ukázka jak to nemá vypadat.
Výměna palivového filtru na R1100 GS je něpěkná věc. Zlatý karburátor s baňkou na hadici. Pro výměnu je potřeba udělat spoustu věcí:
- sundat nádrž
- vytáhnout benzín(pokud možno všechen)
- povolit 6 šroubů na plátu, na kterém se uvnitř skrývá celá sestava čerpadla a filtru
- zahrát si ježka v kleci a bez velkého násilí vyjmout čerpadlo, filtr a palivoměr s plovákem na drátku
- vyměnit filtr(těžší než se řekne), který byl v mém případě zajímavého data výroby: 6/1999 (zhruba tehdy má Helga narozeniny)
- a teď všechno v opačném pořadí zpět.
Snadné.
V reálu trochu voňavé, kvuli benzínovým výparům. Co by se mohlo špatného stát? Spousta věcí, ale mnoho z nich si včas uvědomíte a napravíte. Mě bohužel nedošlo, že jsem pootočila celý plát s čerpadlem o 60° nahoru. Teď už vím, že jsem měla udělat nejtriviálnější věc, značku fixou.
Všechno sedlo krásně a motorka snadno naskočila. Paráda. Jedu se projet! Nádrž zhruba do půli plná, tankovat nemusím. Ale ouha, neukazuje palivoměr. Co to?! Během krátké cesty však zažívám podivné chování, skoro jako když dochází benzín. "Blbost" odmítám takovou možnost. Vžďyť tam benzín je!
Nyní se přesunu o několik dní později, po mnoha neúspěších, emočních výlevů a stovkách nadávek konečně sundávám znovu nádrž a konečně vidím, v čem je chyba. Pootočené čerpadlo. Pochopitelně čerpadlo nemělo kde brát benzín, když viselo nad hladinou. Nejraději bych se viděla tam, přesně tam! Ano.
Otáčím čerpadlo. Vše vracím zpět. Startuju a odjíždím do západu slunce a snažím se zapomenout na posledních pár dní.
Vlastník | Clostridia | |
---|---|---|
Vloženo | 20.10.2014 | |
Aktualizováno | 8.3.2022 | |
Zobrazeno | 5 148x |
Jojo značka fixou-taková blbost, ale je to zásadní No jó chybama se člověk učí.