PROFIL MOTORKY

BMW R 1100 GS (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Clostridia
Vloženo 20.10.2014
Aktualizováno 8.3.2022
Zobrazeno 5 149x
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 14.03.2016, Uskutečněno: 14.03.2016, Stav tachometru: 114200 km, Zhlédnuto: 17x


Tohle bude takový malý cyklus, který si pracovně nazvu Wall of shame(zeď hanby). Budiž to někomu poslouží jako příklad slepých uliček a hloupých chyb, kterých se máte vyvarovat.

Jako velká cíťa přes zimu trpím, když musím nechávat Helgu v garáži a kdybych mohla, dám si ji vedle postele. Vzhledem k tomu, že bych ji těžko cpala do výtahu, beru aspoň přes to horší období baterku a nechávám ji na na udržovací nabíječce.

Stejně tak i tenhle rok. Vyjmout a namontovat baterku do GS není tak dramatické jak se zdá a je to vlastně otázka několika minut. Ano, několika otravných minut, kdy je potřeba odklopit nádrž tak akorát, aby se do kastlíku dala nasunout baterka. No problém, za chvíli hotovo. Je hezky, jedem se projet. Za 14dní znovu a mezitím není potřeba tankovat, a pak ještě jednou za další týden. Dnes už tankovat musím a na pumpě mě zaujme podtlak, který v nádrži panuje. Co to toto? Divné, to se nestává. Odjíždím dofouknout pneu a hledám příčinu podtlaku. Vytahuji svůj diagnostický drátek(kterým vlastně jen resetuji ABS, když odmítne spolupráci) a šťourám do hadičky, která je pachatelem podtlaku. Nic. Místo, kde to je ucpané je kdesi pod nádrží. Vyrážím a během cesty jednou preventivně otevírám nádrž, aby se srovnal tlak. Jízdu si skoro užívám, až na šrotování v hlavě: "proč je tam podtlak?!" Helga si chrochtá a tak na to pomalu zapomínám. Dořeším až doma.

Po příjezdu uvolňuji nádrž a zjišťuju, že jsem jen nedbale protáhla hadici mezi baterkou a nádrží. Ta se skřípla a zavřela odfuk z nádrže. Kristova noho, taková blbost! Odcházím páchat sepukku klíčem od zapalování...

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Spojková páka

    Tak i na mě došlo... ale po těch kilometrech... A namontování nové páky? "... ani očko NENASADÍŠ, protože to je u železa, dop*če...". Klobouk dolů všem, co to zvládli s namontovanou kyvkou. Mě to zkrátka nešlo. Asi js

    Typ: Oprava
    Vloženo: 15.05.2020
    Uskutečněno: 15.05.2020
    Tachometr: 167800km
  • Palivový filtr aj.

    Výměna palivového filtru. Pro zajímavost dávám fotky jak filtr vypadá zhruba po 70tis. km (Ano, zase jsem přetáhla. Komu se to chce měnit, když je to uvnitř...). Kovové piliny jsou zbytek po otevření. TIP: lepší pilka na

    Typ: Údržba
    Vloženo: 15.05.2020
    Uskutečněno: 27.03.2020
    Tachometr: 168200km
  • Uhořelý ventil > GO hlav

    Krásný konec dovolené na Balkáně v podobě ztráty komprese a doslovné dopajdání se domů s jedním válcem. A pachatel? Uletěl komínem! Pachatel byl zřejmý už po cestě: ztráta tlaku na pravém válci. Před demontáží změřeno

    Typ: Oprava
    Vloženo: 26.01.2020
    Uskutečněno: 02.10.2019
    Tachometr: 167300km
    Komentářů: 6x


TOPlist