18.10.2015
První navrčení.Kompletně vyrobenej svazek elektroinstalce,od oka natriskované karburátory a nové kompletní výfukové potrubí.Chvilku protestovala,ale nakonec si dala říct a skoro po dvou letech opět vrčí.Zvukem mi připomíná moji bývalou GPZ.
I s DB killerem docela ječák.Prvních pár set testovacích metrů-zařazena max trojka a jen na chvilku. Brzdy začly brzdit,motorka znatelně ožila-ještě aby ne,když sebou veze méňe železa a líp se ji dýchá. Každopádně do předních vidlic přijde hustší olej.
Čeká mne ještě spousta práce,ale už je to mnohem veselejší!
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Podařilo se sehnat celkem slušný motor s vačkami 33kw.jelikož má slušné tlaky a nebude až tak zhuntovaný tak se vrátil filtrbox s originálním filtrem. Po naladění správných trysek a výměně dlouho odkládaných membrán na š
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 05.03.2021 |
Uskutečněno:
| 05.03.2021 |
Komentářů:
| 1x |
-
Jak bylo uvedeno v minulém zápisu,občmárnul jsem tvar sacího kanálu na přírubu a nahrubo frézkou vybagroval na požadovaný přibližný tvar.Na finální zahlazení je třeba jemnějšího mechanizmu.
Rozborka karburátoru neodh
Typ:
| Vyjížďka |
Vloženo:
| 15.11.2014 |
Uskutečněno:
| 14.11.2014 |
-
Po koupi XSka jsem byl celkem spokojen s výkonem motoru a jeho projev na silnici se mi zdál dostačující.Náhodou jsem našel někde diskusi kde se odškrcení řešilo a někdo psal o výměně vaček což pro mne byl zákrok nesmysln
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 09.11.2014 |
Uskutečněno:
| 09.11.2014 |