Podařilo se sehnat celkem slušný motor s vačkami 33kw.jelikož má slušné tlaky a nebude až tak zhuntovaný tak se vrátil filtrbox s originálním filtrem. Po naladění správných trysek a výměně dlouho odkládaných membrán na šoupatech to jede naprosto neskutečně .Trošku mne zklamalo že kolečko šesté rychlosti není v nejlepší kondici, ale jelikož už je to třetí převodovka kterou jsem měl v ruce, tak začínám mít podezření že soudruzi někde udělali chybu. Zatím to funguje,tak není co řešit.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
18.10.2015
První navrčení.Kompletně vyrobenej svazek elektroinstalce,od oka natriskované karburátory a nové kompletní výfukové potrubí.Chvilku protestovala,ale nakonec si dala říct a skoro po dvou letech opět vrčí.Zvuke
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 18.10.2015 |
Uskutečněno:
| 18.10.2015 |
-
Jak bylo uvedeno v minulém zápisu,občmárnul jsem tvar sacího kanálu na přírubu a nahrubo frézkou vybagroval na požadovaný přibližný tvar.Na finální zahlazení je třeba jemnějšího mechanizmu.
Rozborka karburátoru neodh
Typ:
| Vyjížďka |
Vloženo:
| 15.11.2014 |
Uskutečněno:
| 14.11.2014 |
-
Po koupi XSka jsem byl celkem spokojen s výkonem motoru a jeho projev na silnici se mi zdál dostačující.Náhodou jsem našel někde diskusi kde se odškrcení řešilo a někdo psal o výměně vaček což pro mne byl zákrok nesmysln
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 09.11.2014 |
Uskutečněno:
| 09.11.2014 |