Byla v sérii kromě koncovky MIG.
Recenze
Měla jsem ji dvě sezony a ukázala mi, zač je toho gsxr.
Její předchozí majitelé se o ni dobře starali a i přes svůj věk byla živá od nízkých otáček a také dále v celém svém pásmu.
Jinak výbornou ovladatelnost a poslušnost přeci jen narušovala absence tlumiče řízení.
V 1. sezoně nezvládla pobrat bouli v silnici a rozkmitání řidítek skončilo rozskákáním celé motorky a pádem. Naštěstí škody na nebyly nijak hrozné - zlomené pravé řidítko, urvané stupačky, prodřený kryt alternátoru a odřená kapotáž.
Zkoušeli jsme spolu nějaký ten sprint. Spálená spojka a problémy s budíky a elekronikou byly důsledkem snahy o lepší časy.
Na okruh jsme se dostali jen jednou a málem ze mě vytřepala duši .
Její buclatější kapotáž lépe ochrání před větrem, než je tomu u novějších modelů.
Děkujem za Vaše vzkazy, jen je už Sradovi nevyřídím. Má nového majitele a mě se do garáže přistěhovala jeho větší "sestřička".
Pěkná jezdím na Laudon,tak se tam snad potkáme zatím čau
pěkná máša, tak spoustu pěkných kilometrů
Nazdárek! Jen to s těma zkratkama moc nepřeháněj!!!
CAU cau, hele mas prosimte nekde ulozeny nejaky ty fotky z pod-laudona? dej vedet jestli nahodou jeste jo... jeste opozdene vse nejlepsi k suzine vyroci...