Upravuji ji z Electra Glide Classic na Street Glide, k dnešnímu dni je úprava montáží originálních kol a několika dalších detailů oproti fotografii již téměř hotová. Je lakovaná do perleťového laku u Petra Šoltýse v Děčíně - velká kvalita a spokojenost.
Motorka koupena od Troja (Hradec Králové)
První dojmy - První dojmy s Electra Glide mám již s před několika let, tento můj kousek mi plně vyhovuje, přezul jsem na Pirelli Night Dragon, ale poté co byly po 9.000 km odskákané, že se na nich takřka nedalo jezdit jsem se vrátil zpěk k Dunlop - na delší cesty s "baťůžkem" mám samozřejmě originál zadní kufr a "tlusté sedlo", pokud ale jedu sám, přehodím na sedlo z CVO Street Glide 2012, na které se cítím výrazně líp.
Motorku bych doporučil pro - pro cestovatele, pro fandy HD, a pro opravdu vyspělé motorkáře, kteří již mají dostatek zkušeností a financí na to aby se včlenili do báječné skupiny lidí, kteří na strojích HD jezdí i do vysokého věku. :-)
Recenze
Protože po Softail Custom 2009 a XR1200X 2010 jsem pochopil, že na delší cesty (nad 700km za den) je přece jen Electra ta správná volba. A vzhledem k tomu, že takových výletů absolvuji ročně víc jak dost - byla volba jasná. Dá se krásně vodit do zatáček, manipulace na místě mi po sundání tak 50kg vehiklů taky nedělá problém a na dálnici je jí taky velmi dobře. Spotřeba je velmi příjemná - okolo 6 litrů na 100 km. Poruchy na nových HD? Nevím, nikdy jsem žádnou neměl, to je spíš jak jsem na vyjížďkách s kluky jiných značek pochopil doménou motorek japonské provenience (obzvláště Japonské "choppery" jsou materiálově docela ošizené). Holt rejží americkou kvalitu a klasiku opravdu nenahradíš. To už se líp svezu s ostatními "harlejáky" anebo s klukama na "cestovních endurech" evropské výroby.
Krásná mašina,ať Ti dobře slouží a dělá jen radost.
díky
pěknej H-D, tak spoustu báječných km přeju..
Spisovatel mozna nejses,ale streetku mas hezkou a krizky ti jdou dobre xxx xxx xxx