Chtěl jsem motorku "narozenou" ve stejném roce jako jsem já. Jakou jinou 350ku, než českou klasiku a navíc právě ten rok uvedenou na trh...volba byla jednoduchá - jawa 350 / 634.
Výška jezdce: 173 cm
První dojmy - Motorka je předělaná, má spoustu doplňků, ale cílem bude ji vrátit původní vzhled. Minulý majitel ji měl na cestování, spoustu doplňků a vylepšení. Nic z toho nebude zachováno. Každopádně klobouk dolů před elektro-kutilem...palubní počítač, vyhřívané sedlo,..pán si vyhrál. Manuální "sytič" mezi filtrem a karburátorem, dorazy pod krkem řízení, velké matky a šrouby schované pod nerezové kryty, nerezový nosič, držák k PAVu, zahrádka na PAVu...vše velmi precizně zpracováno.
Recenze
Rok výroby 1973, nízké výrobní číslo 57, VAPE, PAV (plný ND)...tyhle pro mě kladné věci převážily nad tím, že motorka nebyla v originálním stavu a já ji přesto koupil. Dám si 3 roky na vrácení do původního stavu. Sám jsem zvědav, jestli to dopadne a budu zde moc ukázat fotky s motorkou vypadající jak skutečně vypadala, když vyjela z Týnce. Máte-li někdo nějaký původní originální věci, budu rád, pokud vyměníme nebo nabídnete a po dohodě prodáte.
...v prosinci 2014 jsem se pustil do "přestavby". Motorku jsem kompletně rozebral a během zimy posháněl (bazos, aukro, bazary) co šlo. V dubnu jsem si nechal namíchat jawáckou červenou a běhěm května a června probíhalo lakování. V červenci by mohla být první testovací jízda na "novuzrozené" 634, tak uvidíme.
Každá JAWA ,by měla mít svého PÁVA...
No překopaná dost,..nechtěl bych Ti radit jak to opravovat, to by bylo mailů
Ať se dílo daří!!
Vypadá sice hezky, ale záměr vrátit jí do původního stavu je velice dobrý. At' se Ti to podaří.
s pávem jí to sluší