PROFIL MOTORKY

ČZ 175/477 (1974)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Opice-TMK
Vloženo 11.8.2014
Aktualizováno 24.5.2017
Zobrazeno 2 454x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


ČZ 175/477.00 r.v. 1974 jejíž sem třetím majitelem je moje první a stále aktuální motorka, kterou jsem si pořídil v březnu 2014.

Více fotografii

První dojmy - Jedná se o 40 let starý a polehlivý stroj, o který když se budete pravidelně starat a udržovat jej, vás nikdy nezklame. Jinak motorka mi ihned po první jízdě padla do ruky a přirostla k srdci. Jsem moc rád, že ji mám.

Recenze

Všechno začlo tak, že jsme s kamarádama založili pro zábavu gang s názvem Trapiči Malých Kubatůr (TMK) Domažlice a v okolí Domažlic jsme začli se stroji s obsahem do 50 ccm brázdit okresky. Postupem času ale někteří z garáží vytáhli a oživili své staré stroje jako Jawa 125 kývačka a Jawa 250 kývačka. Vzhledem o oživení těchto strojů jsme se rozhodli, že budeme jezdit na strojích maximálně do 350 ccm.

V té době jsem začal toužit také po nějakém tom silnějším stroji a začal nějaký shánět. Při hledání mi kamarád z TMK nabídl, že jeho bratr prodává ČZ 175/477.00 r.v. 1974. Po přečtení X recenzí jsem se rozhodl, že jí koupím.

Motorku jsem koupil v březnu 2014. Vzhledem k tomu, že jsem neměl papíry na moto, tak jsem si po koupi dodělal skupinu A2.

Motorka byla při koupi předělaná předchozím majitelem a to tak, že měla jiné světlo, nádrž a blatníky. Dále byla v jiné barvě. Vzhledem k tomu, že jsem k ní dostal i původní díly, tak jsem se rozhodl, že jí dám do originálu. Podle masky, na které byla nejzachovalejší barva jsem si nechal namíchat originál odstín barvy. Poté jsem všechny díly (masku, nádrž, kastlíky a blatníky) obrousil, vyčistil nádrž (byla lehce rezavá) a kamarádi z TMK mi je poté nastříkali.

Mezitím co jsem měl tyto díly sundané mi kamarád na moto natáhl novou elektriku, jelikož já z elektrikou moc kamarád nejsem.

Poté se na motu udělala údržba (brzdy, výměna oleje, nový potah sedla, čištění motoru, atd...) a nasadily nastříkané díly s novými samolepkami.

Od té doby moto jezdí jako šlak a funguje jako švýcarské hodinky a to díky kamarádům z TMK, který mi pomáhali ;) Za to jim ode mě patří velký dík ;)

Jinak zkušenosti s jízdními vlastnostmi mám velice pozitivní. Je to velice lehká a obratná motorka ideální na blbnutí po klikatých okreskách. Motor jde do otáček velice svižně, aby motorka jela, chce to vyšší otáčky. Maximálka tak do 100km/h. Cestovní rychlost nejlepší 70-80km/h. Posez je na veterána celkem sportovní, sedlo pohodlné. Dají se na ní v pohodě cestovat i delší trasy. Spotřeba je i při svižné jízdě okolo 4 litrů.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
AVENGER2008
AVENGER2008 napsal 15.02.16 v 20:22 10b.

Krásný kousek !

čzťák
čzťák napsal 06.12.15 v 10:02 10b.

Pěkně jsi tu Zetku opravil!

MimoCZ
MimoCZ napsal 05.12.15 v 20:40 8b.

Krásná a jak píšeš, tak při troše údržby spolehlivá

raid
raid napsal 05.12.15 v 09:56 10b.

Kamarád měl kdysi zrovna takovou, tedy až na ty řidítka, zrcátka a byl to oilmaster. Na okreskách spousta zábavy. Pěkná práce i pěkná reportáž. Tak ať slouží a tu zábavu přináší i dál

Sema
Sema napsal 05.12.15 v 01:01

Dobrá práce, moc hezká motorka.

Více komentářů



TOPlist