ČZ 175/477.00 r.v. 1974 jejíž sem třetím majitelem je moje první a stále aktuální motorka, kterou jsem si pořídil v březnu 2014.
První dojmy - Jedná se o 40 let starý a polehlivý stroj, o který když se budete pravidelně starat a udržovat jej, vás nikdy nezklame. Jinak motorka mi ihned po první jízdě padla do ruky a přirostla k srdci. Jsem moc rád, že ji mám.
Recenze
Všechno začlo tak, že jsme s kamarádama založili pro zábavu gang s názvem Trapiči Malých Kubatůr (TMK) Domažlice a v okolí Domažlic jsme začli se stroji s obsahem do 50 ccm brázdit okresky. Postupem času ale někteří z garáží vytáhli a oživili své staré stroje jako Jawa 125 kývačka a Jawa 250 kývačka. Vzhledem o oživení těchto strojů jsme se rozhodli, že budeme jezdit na strojích maximálně do 350 ccm.
V té době jsem začal toužit také po nějakém tom silnějším stroji a začal nějaký shánět. Při hledání mi kamarád z TMK nabídl, že jeho bratr prodává ČZ 175/477.00 r.v. 1974. Po přečtení X recenzí jsem se rozhodl, že jí koupím.
Motorku jsem koupil v březnu 2014. Vzhledem k tomu, že jsem neměl papíry na moto, tak jsem si po koupi dodělal skupinu A2.
Motorka byla při koupi předělaná předchozím majitelem a to tak, že měla jiné světlo, nádrž a blatníky. Dále byla v jiné barvě. Vzhledem k tomu, že jsem k ní dostal i původní díly, tak jsem se rozhodl, že jí dám do originálu. Podle masky, na které byla nejzachovalejší barva jsem si nechal namíchat originál odstín barvy. Poté jsem všechny díly (masku, nádrž, kastlíky a blatníky) obrousil, vyčistil nádrž (byla lehce rezavá) a kamarádi z TMK mi je poté nastříkali.
Mezitím co jsem měl tyto díly sundané mi kamarád na moto natáhl novou elektriku, jelikož já z elektrikou moc kamarád nejsem.
Poté se na motu udělala údržba (brzdy, výměna oleje, nový potah sedla, čištění motoru, atd...) a nasadily nastříkané díly s novými samolepkami.
Od té doby moto jezdí jako šlak a funguje jako švýcarské hodinky a to díky kamarádům z TMK, který mi pomáhali ;) Za to jim ode mě patří velký dík ;)
Jinak zkušenosti s jízdními vlastnostmi mám velice pozitivní. Je to velice lehká a obratná motorka ideální na blbnutí po klikatých okreskách. Motor jde do otáček velice svižně, aby motorka jela, chce to vyšší otáčky. Maximálka tak do 100km/h. Cestovní rychlost nejlepší 70-80km/h. Posez je na veterána celkem sportovní, sedlo pohodlné. Dají se na ní v pohodě cestovat i delší trasy. Spotřeba je i při svižné jízdě okolo 4 litrů.
Krásný kousek !
Pěkně jsi tu Zetku opravil!
Krásná a jak píšeš, tak při troše údržby spolehlivá
Kamarád měl kdysi zrovna takovou, tedy až na ty řidítka, zrcátka a byl to oilmaster. Na okreskách spousta zábavy. Pěkná práce i pěkná reportáž. Tak ať slouží a tu zábavu přináší i dál
Dobrá práce, moc hezká motorka.