renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZR 7 (2003)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Balooo
Vloženo 13.7.2014
Aktualizováno 13.5.2016
Zobrazeno 788x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


První motorka po dvaceti letech, předchozí byla Jawa 50 typ 20 Na takový to blbnutí a efektivní cestování do zaměstnání.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSF 600 Bandit: Nebyla aktuální zajímavá nabídka
Suzuki SV 650S: Nechtěl jsem začít s dvouválcem a sportovnějším typem
BMW F 650 GS: Zavrhnuto hned na začátku, je to stroj pro děti

První dojmy - Co na to říct? Proti ježdění na kole to je dost velký rozdíl. Výkon láká a láká, naštěstí výkonné chlazení naháče odradí od některých hloupých nápadů. Motorka je klasika bez elektroniky a tak mi to vyhovuje, žádné nesmysly navíc, prostě to, co je potřeba.

Motorku bych doporučil pro - V současné době asi přesně pro začátečníky. Pro nadšence je starší krasavec Zephyr a pro vážné jezdce potom zase novější Z-750 se stříkačkou a vodníkem.

Doplňky na motorce - lékárnička, pojistky, náhradní žárovka, šroubovák a z toho podstatného gumovej pavouk a topcase monokey + Kappa K48N

Recenze

Púvodně jsem chtěl něco kolem 500, ale jejich tříkolková velikost mě rychle odradila. Autoškolu na velký Ačko jsem dělal na Z-750, kde jsem těch 81kW taky nějak uhlídal a zjistil, že se s tím dá jezdit i pomalu. Navíc všichni zkušení kolegové nezávisle na sobě říkali, ať si nekupuju ani šestistovky, že to nejede a jak to nemá litr, tak to nemá smysl.
Nakonec jsem vybíral mezi malýma bandaskama a zr-7, která nakonec vyhrála, protože bandaska nebyla žádná nepostižená zkrášlováním za akceptovatelnou cenu. Kupoval jsem motorku na rozježdění za cenu, která mě nebude mrzet, když ji omylem u benzinky zapálím. I když na to je pojištěná Za rok za dva si vyberu, co vlastně chci jezdit.
Jezdí to, zatáčí to, když se za to zatáhne, tak to jede. Vzhledem k předchozí zkušenosti nedokážu nijak porovnat typ, ani konkrétné kus. Kupoval jsem od slečny, která asi moc nejezdila, ale to je asi jedno. Řazení mi přijde hlučnější, na startování s karburátory si člověk musí dát pozor. Velikost mi celkem vyhovuje, akorát je to naháč, takže tam překvapivě fouká, rozumná rychlost je do 120-130. Nepříjemné jsou vibrace kolem 4,6-5 tis.ot.
Poté, co jsem po jedné jízdě našel klíč chycený za okraj nádrže a rámu, jsem zjistil, že se po zapnutí může klidně vyndat a strčit zpátky do kapsy. Nevím, jestli to je bug, nebo feature, ale nečekal jsem to.
Zatím nejdelší cesty kolem 150 km, takže cestování nehodnotím. Dobrá je 22L nádrž, nechápu, jak můžou některé stroje jezdit s těmi 15L a míň. Takhle to žere kolem šesti litrů a dojezd kolem 300-400km je fajn.
Z defektů zatím dolévám olej, filtry, vyměnil jsem stupačky s otrhanou gumou, brzdy a utrhl jsem asi dost zatuhlý spojkový lanko. Mno dojel jsem.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Tempo_veloce
Tempo_veloce napsal 02.05.16 v 21:10 10b.

Ahoj
super stroj ,daroval jsem ho pantátovi ,neměl jsem srdce to prodat.
Mám na prodej zadní blatníček s krytem řetězu kdyby jsi měl zájem tunit.Jinak dej plexi štítek pro naháče a můžeš jet v klidu i 180,mám to vyzkoušené.Spotřebu máš vyšší ,mrkni na filtr.Já jezdil úplně v pohodě kolem a na dálku i mín.Mám to vyzkoušené do Brna na Moto GP.
Jinak za mne

Více komentářů



TOPlist