PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 1000S (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Martin_Q
Vloženo 6.7.2014
Aktualizováno 5.1.2015
Zobrazeno 664x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


je to srdcovka, stroj co poblázní mozek a zanechá silný dojem a pořád udivuje svojí sílou a univerzálností

Více fotografii

První dojmy - po 2letech strávené v sedle fajn cbr600 jsme si řekl že už se ke 4válcum nevrátím, že V2 je pro běžnou jízdu a cestování (pro mě) vhodnější a tak nebylo moc co řešit, už jsem vlastnil TL1000S a protože jsem prcek tak stroje typu Varadero pro mě bohužel nemá význam tak jsem pošilhával po vtr nebo sv.. po první jizdě na karburátorové vtr jsem byl hrozně zklamaný motorem, nijak mě nenadchl, ale jízdní vlastnosti užasný... ve stejný den jsem si zkusil i sv a to byla jiná, motor se stříkačkou perfektní, jízdní vlastnosti slušné ale o zvyk! nebylo co řešit, za slz puvodního majitele jsem si odvezl domů a stačilo pár stovek km abych k ní doslova přirostl, třetí jízdu už jsem si dovolil kolono do zatáčky a ta jistota se kterou se vede mě uvádí do úžasu ještě dnes a motoru který tlačí vpřed už od velmi nízkých otáček ani nemá cenu se zmiňovat... momentálně mám s ní najeto přes 12tis km a krom rozsypané volnoběžky na startéru žádné vady, spolehlivý mezek a fajn stroj pro každý den, často jezdím ve dvou a batůžek spokojený s měkkostí sedla ale k nádrži daleko.. má smůlu :D tohle je poslední sezona s ní(2014), snad si ji ještě užiju a přes zimu se pustím do nějaké skutečné cestovní moto, ale SV bude navyždy chybět..

Motorku bych doporučil pro - určitě to není moto pro nikoho kdo neví jak je velký V2 tvrdý při neopatrným zacházením např prudké ubrání plynu na nižší kvalt ve vyšších otáčkách, prostě tohle není 4válec, řidič se musí snažit poznat motor do každého detailu, jinak ublíží!!... rozhodně zkušeného jezdce... pro představu o sile motoru: jedu se slečnou za sebou s kamarádem na gsxr750 a vyjíždíme z vesnice, gsxr na 2rychlost, já nechávám 4rychlost.. počátěční rychlost 60km/hod a za vesnicí plný plyn... gsxr se vůbec nechytá jdu hned vedle něj(ve dvou a na 4rychlost) a do 120jedem vedle sebe než gsxr chytla otáčky a mizí pomalu vřed... prostě V2, kdo nezažije, nepochopí moto je prodaná, at pěkně slouží dál!!

Doplňky na motorce - jen po domácku vyrobené držáky textilních brašen, tak aby se nedotýkali plastu a výfuků, dají se za 10min sundat :)



Recenze

zkušenosti jsou velmi slušné, motor a podvozek velmi dobré, světla nic moc, osvětlení palubky neoslnuje a je přehledné i za denního světla, sedlo je vcelku vysoko a široké, občas mám problém dosáhnout spolehlivě na zem(mám 170cm), spotřeba je okolo 5.5l/100km(nehoním ji, cestuji), brzdy by mohli být ostřejší ale možná je to problém destiček, stejně motor zpomaluje moto tak silně že brdyy moc nepoužívám :D odpružení je docela tvrdší, ale to mi nevadí, sedlo je dost měkké... už nevím co napsat, stroj je teměř perfektní a s ladaky ten zvuk... :P

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Woky
Woky napsal 28.07.14 v 20:37 10b.

hezky napsané

Více komentářů



TOPlist