renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBR 125R (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Kohoutek94
Vloženo 22.6.2014
Aktualizováno 26.6.2014
Zobrazeno 941x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Moje první motorka pro první zkušenosti s provozem. Modelový rok 2005 - karburátorová verze. V krásných barvách trikolory a velice líbivým designem.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha YBR 125: Netoužil jsem po malém naháči, preferoval jsem kapoty.
Yamaha YZF-R125: Jako první motorka na vyježdění bylo příliš drahá.

První dojmy - Na motorce jsem již jezdil v autoškole, proto jsem hned věděl, že chci právě ji. Hodná motorka do začátků, velice lehoučka na ovládání, otáčení a supr na popojíždění. Samozřejmě i přes úspěšně zvládnutý řidičák jsem měl poprvé strach, ovšem velice brzy jsem si na vše zvykl.

Motorku bych doporučil pro - Motorka je vhodná pro začínající motorkáře a pro svou nevelkou váhu i pro začínající motorkářky.

Doplňky na motorce - Pouze reflexní pásky na ráfcích a LED zadní blinkry.

Recenze

Proč přávě CBR?

CBRko jsem vybral hlavně pro její krásný vzhled, pro 4taktní motor, malinkatou spotřebu a univerzálnost. Nebyl problém každý den dojíždět do školy či udělat 200 kilometrový výlet.

Zkušenosti

Na motorce jsem celkově najezdil 22 000 km, což za 2,5 roku nebylo málo. Nějaké zkušenosti jsem na ni nasbíral, procestoval jsem okolí, poznal nová místa a vůbec si zvykl na provoz na cestách. Jezdíval jsem jak sám, tak s kamarády a velkou část kilometrů jsem najel i s baťůžkem. Není problém na motorku "naložit" přítelkyni a udělat si hezký výlet. Bez toho, aby si stěžovala přítelkyně na bolest zadečku se dá ujet v pohodě 100 kilometrů v kuse.

Motor

Motor o výkonu 9,7 kW je dostačující pro mladé motorkáře, ale musí se počítat s častým řazením, zvlášť při jízdě do kopce či předjíždění. Při jízdě ve dvou to chce ještě více točit a nebát se řadit až v 8 nebo 9 tisících otáčkach. Motor je do 6 tisíc hodně líný.

Řazení

Řadit se řadí hezky, rychlosti tam padají lehce a v tomto ohledu si není na co stěžovat. Převodovka je šestistupňova, ovšem šestý rychlostní stupeň je spíše na udržování rychlosti z kopce či na rovině. Do sebemenšího "kopce" je šestka naprosto nepoužitelná a i při malinkatém stoupání ihned motorka ztrácí výkon.

Brzdy

Co se týče brzd, tak svůj účel plní obstojně, není třeba při brždění používat velkou sílu a brzdit se dá snad i jedním prstem. Při prudkém brždění motorka téměř okamžitě stojí. Brzdy Nissin jsou opravdu účinné a nikdy jsem s nima neměl problém.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist