renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBR 125R (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Orličan
Vloženo 2.7.2012
Aktualizováno 13.5.2014
Zobrazeno 3 556x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Honda CBR 125R, co víc prostě dodat, jedna z nejvyužívanějších a nejrozšířenějších 4T 125ccm. Každý ji určitě dobře zná, je to už taková legenda.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Services 4U (Chrudim IV) - Solidní jednání prodejce.

Výška jezdce: 178 cm

První dojmy - Na jízdě se mi nejvíce líbí její lehkost. Prostě jede, kam zrovna chceš, můžeš dřít stupačkama v každej zatáčce, ale stejně tak i ladně jí projet. Motorka mi padla okamžitě do ruky, jsem s ní spokojen, protože je, jakoby ji udělali přímo pro mě.

Recenze

13.5. 2014 prodána novému majiteli za cenu 18 000,- Kč
Snad mu bude tak dobře sloužit jako sloužila mně, ale bez nehod

Výkon celkem super, v 90 km/h se v klidu předjíždějí kamiony a motorka neztrácí ani moc do kopců. Jakmile nasbírám další zkušenosti, určitě připíšu další dojmy. Na motorce jsou širší pneu, vepředu 100 a vzadu 120, zapsané v TP. Dalšími doplňky jsou karbonové čiré miniblinkry, zrcátka, která jsou přidělaná ke kapotáži a hefty s nápisem CBR.

Tak motosezonu 2012 jsem ukončil v půli listopadu s počtem najetých kilometrů okolo 5-ti tisíc. Motorka se mi osvědčila za celé ježdění a to ať do školy, na projížďky, či delší výlety. Absolvoval jsem s ní za den zatím nejvíc 270km aniž by mě něco bolelo. Z mého pozorování mi vyplynulo, že se motorka nejlépe cítí na silničkách, kde jsou prudké vracečky a ostré zatáčky, zde se dá nádherně využít potencionál její lehkosti a suprové ovladatelnosti, z části i díky širším pneumatikám. Na rovinkách už je to o poznání těžší, ale nestěžuji si, normální auta i kamiony se předjíždějí snadně, maximálka na rovince v plném zálehu okolo 130-ti km/h.
Za celou sezonu s ní nebyl ani jediný problém, ale občas se mi stane, že při přeřazování to šramotí, takže přesnost řazení je na CBR 125R nutná!
Příští rok plánuji několik vyjížděk se spolujezdkyní, takže si počkám na její vyjádření o pohodlnosti zadního sedla. :D Mezi další budoucí plány patří cesta na sraz do Polska, CBR sraz v ČR a prázdninový výlet: Slovensko, Maďarsko, Slovinsko, Benátky v Itálii, Rakousko a zpět do ČR, možná i s batůžkem za zády, no uvidíme. :) Možná si na tuto cestu dokoupím boční textilní brašny a na nádrž dám tankvak, ať jsem schopný i něco málo si s sebou vzít. Už se moc těším na novou sezonu 2013 a všem přeji spoustu beznehodových km.
Časem doplním informace, a pak nejspíš půjde z domu, protože budu přestupovat na silnější.
Sezona 2013
Je tu konec sezony 2013, a tak písnu, co jaká to byla sezona pro mě a CBR. Sezona začala dobře, motorka šlape jako hodinky. Zúčastnil jsem se s ní srazu Trike v Teplicích, co dodat, cesta s tříkolkáři a jejich přívěsy po dálnici rychlostí 80-90 nebylo to pravé ořechové. Motorka to zvládla v pohodě, ale druhý den jsem nemohl ani sedět. Prostě je to malý sporťáček, který nemá rád dlouhé dálniční štreky v nižší rychlosti. Cesta zpátky byla super, jelikož jsme jeli jen já s dědou a jeli cca 100, takže to už šlo. Dále jsme, též s trojkolkáři navštívili 2. Karlštejnský Trike/Moto sraz s vyjížďku na Václavské náměstí s doprovodem Policie ČR i se stáním. Celou tu dobu pršelo a z kempu pod Karlštejnem nás v sobotu vyštvala rozvodněná Berounka - povodně 2013! Cesta byla šílená, v Praze jsme sjeli z trasy a zamotali se tu, po půl hodině nás dostala navigace ven z Prahy a my pokračovali po D11 směr Hradec Králové. Šílená cesta, plná deště, krup, hasičů čerpajícíh vodu atd. Vrátili jsme se celí promoklí o půlnoci. No a pak přišel zlom, na konci června jsem vyčistil kompletně řetěz a samozřejmě bylo teplo, tak jsem se rozhodl jet projet jen v tričku, abych řetěz trošku "protáh". Vyjel jsem místní zatáčky - Andrlův Chlum, kdo zná, ten ví. Výjezd proběhl parádně, nahoře u restaurace jsem se otočil a začal sjezd, asi ve čtvrtině sjezdu mi vyskočila srnka zpoza svodidel a trefil jsem ji ještě ve vzduchu přímo do masky. Srnka na místě ko a já se poroučel k zemi. Výsledkem byly rozbité plasty masky a samozřejmě moje rameno ošmirglované od asfaltu. Bolestivá zkušenost! Po chvíli srážky ke mě doběhl pár se psem, který srnku vyplašil. Pomohli mi odklidit srnku ze silnice a já zavolal domů. Za chvíli přijel táta, zavolal místním myslivcům a ti si ji odvezli. Posbírali jsme kousky plastů z masky a po vlastní ose jsem odjel domů! Nu a začalo se přemýšlet jak s moto, byla pojízdná, ale prostě maska celá ko a já potřeboval už na začátku července jet s naším klubem na sraz do Vyškova. Takže jsme udělali držák světla a z ABS jsme vytvořili novou masku. Jízdní vlastnosti se vůbec nezměnily a vše funguje jako dřív až na ten vzhled. ;) Vyškov se vydařil a byla to podařená akce. Seznámil jsem se tu s novým kamarádem, který má také CBR, ale r.v. 2007 se vstřikováním a v Buchlákách atp. jsme vyzkoušeli, že obě motorky jedou naprosto stejně. V polovině srpna uspořádal kámoš s VT 125 Shadow Moto dovolenou po Moravě a Slezsku, společně s další kamarádkou na YBR 125 jsme se vydali na cestu. Na ní jsme konkrétně projeli Červenohorské sedlo - nádherný široký zatáčky. Bylo to super, ale nemohl jsem s nimi bohužel pokračovat dál, tak jsem je doprovodil do kempu ve Vrbně nad Pradědem. Zde jsem se otočil a jel zpět na Ústí nad Orlicí. Jenže v Jeseníku mě chytla silná bouřka a domů jsem jel celou cestu mezi blesky, kroupami, přívalovým deštěm a silným větrem, což za tmy převážně v lesních úsecích nebylo rozhodně příjemný. Naštěstí jsem se vrátil zpátky v 10 večer bez nehody a ve zdraví. Samozřejmě to nebyla poslední letošní akce, bylo toho spousty, včetně Valné hromady Trike clubu v Seči. Motorka funguje bez problémů, ale samozřejmě letošní nehoda mě mrzí, ale zabránit se tomu bohužel nedalo. Moto mám již od listopadu zazimované a brzy bude na prodej. Na jaře vyměním už jen olej a předám ji novému majiteli. Určitě musím říct, že je to výborná motorka na naučení. Naučila toho spoustu a pro úplného blba by místy mohla být i nebezpečná. Všichni ze začátku pochybovali, že ta motorka je vůbec schopná jet 120. Toto jsem jim za ty 2 sezony vyvrátil dokonale. Stačilo těm litrařům a 6kařům říct, ať držej stabilně 120 a schválně jak jim budu stíhat. Nevěřili svým očím, stíhal jsem jim všude do této rychlosti. V zatáčkách jsem měl mnohdy větší náklon díky lehkosti a obratnosti motorky. Dnes mi už říkají, že na začátečnickou motorku s A1 je to výborná volba a co by za to dali, mít takovou motorku v jejich věku. :D Já to jen podtrhuji skvělou spotřebou okolo 3l/100km a minimálními provozními náklady. Budu na ní určitě rád vzpomínat jako na výbornou moto do začátku. Dnes už mám za ní náhradu a to v podobě SV 650S K3, tudíž už ji nebudu potřebovat a bude moci jít "o dům dál". Pokud by někoho něco konkrétně zajímalo, tak pište do PM, pokud to bude v mých silách, rád vám odpovím. :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Lukydoga
Lukydoga napsal 21.12.16 v 00:01 10b.

pěkná

Lubos92
Lubos92 napsal 28.01.14 v 16:41

Pěkná .

Orličan
Orličan napsal 20.12.12 v 10:42

Díky moc, máš taky pěknou moto Ať ti to jezdí

Krůůta
Krůůta napsal 19.12.12 v 21:15 10b.

Pěkná, a těch 10b si u mě zasloužila těmy zrcátky uchycenými v kapotě, luxus, to se mi vždy líbilo

Orličan
Orličan napsal 02.07.12 v 21:08

díky

Více komentářů



TOPlist