PROFIL MOTORKY

Honda VTR 1000F Firestorm (1998)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník frassa
Vloženo 13.6.2014
Aktualizováno 13.6.2014
Zobrazeno 619x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Je to mašina která velice slušně tahá od spoda je ovladatelná slušný brzdy super zvuk.

Více fotografii

První dojmy - Přechod z BMW 650ST a Transalp XL600V bil pro mě brutální já na ní neuměl ani sedět. Já měl v rukou vždycky enduroví řidítka a teď tohle ten zátah posed byl sem z toho prostě vyvalenej..

Motorku bych doporučil pro - Pro lidi od cca tak 25 let se zkušenosti z jiných motorek. Jinak si myslím že jezdec na této mašině zapadne i mezi choopery.

Doplňky na motorce - Laděné výfuky, leštěný rám ,motor a kola. Karbon fólie.

Recenze

Přechod z endura na VTR bil fakt zajímavej při prvním posedu sem hledal stupačky když sem je našel zařadil tak jedna lochtačka dna trošku víc trojku sem trochu otevřel a zase rychle zavřel tak nějak jsem jí zkoušel otvírat zavírat pak čtyři pět chvilku mi trvalo než sem se do toho dostal. Teď můžu říct že je to super mašina docela lehká úzký motor V2 má dobré těžiště a bezvadnej zátah odspoda v zatáčkách si člověk musí až dávat pozor aby mu neustřelilo zadní kolo jak táhne. Před příjezdem do zatáček tolikrát stačí jen podřadit nebo ubrat plyn motor má velkou kompresi a velice slušně brzdí. Když jdeš nejdřív na brzdy a pak podřadíš tak mnohdy trochu podjede zadní kolo. Ovladatelnost dobrá krásně se skládá do zatáček a na výjezdu je silná a rychlá. Nevýhodou je velká spotřeba benzínu, oleje (je to prý normální info HONDA Řevnice) í zadní pneumatiky. Tyto tři věci to doslova žere takže na dlouhé trasy olej sebou. Olej je nutné taky pravidelně měnit raději dřív protože při snížené schopnosti oleje mazat dochází k opotřebení pružin v napínácích rozvodových řetězů pružiny pak praskají napínáky nenapínají a válce se potkají. Mě se to stalo nic příjemného na zadním válci naštěstí jen ohnuté ventily. Takže měnit olej hlídat napínáky po případě při koupi tohoto stroje smlouvat o nižší cenu a napínáky pak dát nové je to jistota cca 2800kč jeden. Jinak motor by něj bít držák ten samej je i ve verederu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist