renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki GTR 1400 (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Tommi10
Vloženo 21.4.2014
Aktualizováno 31.8.2014
Zobrazeno 3 147x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Už jste někdy zažili ten pocit, že jste si koupili motorku, o které jste byli přesvědčeni, že ji vyrobili Vám na míru...

Více fotografii

Výška jezdce: 188 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FJR 1300: Byla na mě moc sportovní, než cestovní co jsem sháněl.
Honda ST 1300 Pan European: Málo místa na nohy. Lýtky jsem se opíral do kapotáže před nohama.

První dojmy - Na prvním rande jsem se zhrozil, když jsem zjistil, že s plnou nádrží váží 320kg. První co mě napadlo, jak s ní budu manipulovat v nějakém travnatém kempu kdesi ve Švýcarsku...

Motorku bych doporučil pro - Rozhodně pro polykače kilometrů.

Doplňky na motorce - Od koupi jsem řešil pouze vyhřívané gripy a vyšší plexi, které mi bohužel při mé výšce (188 cm) nestačí a tak řeším koupi deflektoru.



Recenze

Jakmile se stroj rozjede, okamžitě odpadají obavy o pohotovostní hmotnosti. Díky nízkému těžišti a dobrému rozložení hmotnosti se konstruktéři v Kawě dobře podepsali na GTRku. Silné brzdy člověka vytáhnou i z nepříjemných situací kdy je rychlejší do zatáčky nebo v krizových situacích. Největším překvapení je ovšem výkon, který je díky proměnlivému časování ventilů překvapující. Probíhá to asi následovně: do 5ti tisíc otáček jde o lineární nárůst jako u většiny čtyřválů. Po této hranici najednou bouchnou saze a z GTRka se stává regulérní Ninja a to trvá asi tak do 8 tis. Poté ventily zase trochu zavřou a je třeba přeřadit. Jelikož je motor tak silný a objemný kousne i nízké otáčky do kopců a nedusí se. Možný je i rozjezd pouze na spojku a to ve dvou.

Další věc kterou bych rád pochválil je laďák, který můj předchůdce v Německu instaloval. Nejde mi o zvuk (který je samozřejmě moc hezký), ale o velikost. Když jsem se díval na originální výfuk GTRka, tak by to byla první věc, kterou bych okamžitě po koupi měnil. Ohavné a nevkusné. Tento výfuk má tlumivku, kterou nevyndavám protože nestojím o hluk. Zato je celý potažen karbonovou fólií, která perfektně těleso izoluje a tak odpadají následná zranění o rozpálený výfuk (někteří moc dobře znají - viz. salám na lýtku ). Věřte nebo ne, po sjezdu z dálnice jsem schopen na výfuku udržet třeba i tvář.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
zolino
zolino napsal 23.07.17 v 10:29 10b.

ahoj shanim cod a nazov na farbu gtr 2009 tmavo modra v technicaku cierna neviem

Brnič
Brnič napsal 28.03.15 v 20:26

Ahoj, prosím tě, jaký používáš motorový olej.
Dík za odpověď.
Brnič

Mr.Petr
Mr.Petr napsal 01.09.14 v 20:24 10b.

pěkný koráb

Tommi10
Tommi10 napsal 31.08.14 v 18:31

alexander
alexander napsal 28.04.14 v 22:09

Více komentářů



TOPlist