renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Kawasaki GTR 1400 (2011)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník SkaldaXX
Vloženo 20.2.2016
Aktualizováno 4.2.2018
Zobrazeno 3 506x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


GTR je lepší než jsem čekal...

Více fotografii

První dojmy - Tato Kawasaki splňuje vše, co od ní už vybouřenej motocestovatel může očekávat... Pohodlný nesportovní posez, dobrou ochranu před větrem a vodou, nastavitelný podvozek pro komfortní svezení, "bezúdržbový" kardan, centrální stojan, vyhřívané hefty, PP s mnoha ukazateli, kontrola trakce, ABS, duální brzdy...

Recenze

Už jsem měl doma konečně ZZR a další XX, když se najednou začátkem října objevila v inzerci tato GTR. Protože jsme o ní s přítelkyní po květnové nehodě do budoucna uvažovali z důvodu pohodlnějšího posezu pro spolujezdce, kontaktoval jsem prodejce. Po prohlídce a projížďce jsem věděl, že ji chci. Když jsem pak ještě porovnal aktuální nabídky na trhu ojetin a ověřil si původ a historii tohoto stroje, vše jasně hovořilo pro jeho koupi. Zbývalo už "jen" vyřešit finance a po týdnu, přesně 12.10.2015 byla doma i GTR...

Je to model 2011, nová původem od pana Havrdy z HK, já jsem nyní druhý majitel.
V den koupě měla Kawa najeto po čtyřech letech pouze 10070 km a vypadala jako by na ní předchozí majitel snad ani nejezdil a jenom ji leštil...
Každopádně ale také vyměnil výfuk za "decentně" laděný IXIL (netknutý originál je pěčlivě zabalen v bublinkové fólii), přidal ještě topcase Givi s brzdovým světlem a opěrkou, rychloupínací "taštičku" Givi na víčko nádrže a taky houkačku s několika srandazvuky. Tím pádem já už neměl co vylepšovat a zbývalo mi jen jezdit...

A tak jsem během toho loňského krásného podzimu ještě stihnul přidat na počítadle cca 1500 km a s GTR se rychle a pěkně "skamarádil"...
Již tradičně došlo na pokřtění ještě netknutých stupaček a ojetí Dunlopek až do krajů (zatáčky si opravdu užívám), ale hlavně jsem sám sebe překvapil zjištěním, že si každou další projížďku užívám víc a víc, i když byly ty listopadové večery již dosti chladné a teploměr se občas blížil k nule. Vyhřívané hefty, el. nastavitelné plexi a nohy chránící kapotáž odvádějí velmi dobrou práci...

Už aby bylo jaro a já mohl opět sednout za řidítka a konečně někam vyrazit. Úplně nejvíc se ale těším na okamžik, až bude má přítelkyně zase schopna vyskočit na zadní část sedla, obejme mě a zavelí: Tak jedééém...

Aktualizace k 1.11. 2016

Moto sezóna aspoň tady u nás pomalu končí, takže dnešních 140 km v sedle GTR po vlhkých cestách plných spadaného listí, bylo nejspíš finále. Bohužel jsem toho letos z důvodu operace kolene nestihl moc najezdit (jen 1800 km), i přesto se mi však podařilo při ostřejší jízdě v náklonu do pravé zatáčky škrtnout výfukem o silnici.
To mě utvrdilo v tom, že jsem se s GTR už opravdu skamarádil, ale také v tom, že je to hlavně pohodlný cesťák a na " závodění " se opravdu nehodí...

Aktualizace k 27.2. 2017

Tak dnes prvních 141 km.
Po zimní pauze GTRko letí jako raketa...

Aktualizace k 4.2. 2018

Sezóna 2017 se docela vydařila.
Kromě výletů "okolo komína" se mi podařilo po delší pauze konečně zase vyrazit i za kopečky. S jednou partou pohodářů jsem 24.-28.5. pojezdil kousek německých a rakouských Alp a s jinou partou jsem 21.-25.7. vyrazil do Slovinska.

GTRko mě stále utvrzovalo v tom, že jeho koupě byla dobrá volba. Na druhou stranu ale bylo postupem času jasné, že se má partnerka na zadní část sedla této kawy z důvodu zdravotního omezení po naší nehodě, už bohužel nebude schopna posadit.
Protože se však cestování na motorce stejně jako já nechce vzdát ani ona, napadlo mě zkusit zda se bude schopna posadit na nějaký jiný stroj. Volba padla na vrcholný model, který moje oblíbená značka Honda nabízí a tak jsme se před mým výletem do Slovinska vyrazili na jeden krásný modrý (jak jinak) kousek podívat. Až do té doby jsem si myslel, že jsou XX a následně GTR velké motorky, ale za řidítky GW mi došlo, že na ní sedím teprve nyní. A jelikož se má přítelkyně za asistence prodejce dokázala na zadní sedlo posadit, proběhla následně zkušební jízda a já poprvé řídil takový kolos...
Doma proběhla debata a začala akce Goldwing. Před cestou do Slovinska jsem na zkoušku nabídl GTR k prodeji (XX nedám, je to prostě srdcovka) a než jsem se vrátil, měl jsem dva kupce. Ten první byl tak nedočkavý, že přijel hned druhý den po mém návratu GTRko omrknout a po dohodě ho další den 27.7. odvezl.

Za necelé 3 roky jsem s GTR najel téměř 10000 km, z toho cca 6500 km během 5 měsíců roku 2017. Byla to zajímavá změna a nová zkušenost po 14 letech s XX a novému majiteli přeji mnoho šťastných km za řidítky...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Finč
Finč napsal 03.02.18 v 21:27 10b.

Krásná Taky po ní pokukuju

elvis78
elvis78 napsal 28.08.16 v 20:04 10b.

krásný stroj, uvažuju o něm, někdy...

Wilda69
Wilda69 napsal 09.03.16 v 22:12 10b.

GTR nemá chybu. Asi další kousek v mé sbírce. Co ale prodat??? Moc pěkná-závidím...

SkaldaXX
SkaldaXX napsal 04.03.16 v 13:12

Mobil mám retro, ale vozím sebou obyčejný Panasonic Lumix DMC TZ 30
Podzim byl krásný, foťák to ale stejně nezachytí tak jako oči...

fanty
fanty napsal 03.03.16 v 05:45 10b.

Motorka krasna, ale fy fotky se zapadem, bomba. Fotis to na fotak nebo mobil? Ty zlate stromy jsou fantazie

Více komentářů



TOPlist