renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki Versys 650 (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Struhadlo87
Vloženo 21.4.2014
Aktualizováno 10.1.2016
Zobrazeno 1 418x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Versatile System...pořád mám někde krátkej text tak snad tady

Motorka koupena od Pivrs moto - Bez problému,super prodejce.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 800 GS: důvod neuveden
Honda NC 700X: důvod neuveden
Kawasaki ER 6F: důvod neuveden
Kawasaki Z 750: důvod neuveden
Aprilia SL 750 Shiver GT: důvod neuveden
Honda CBF 600S: Atd. postupně si je koupím všechny,letos to je prostě Versys

První dojmy - První dojmy jsou moc dobrý,nic mě nepřekvapilo ani nezklamalo ale musím sem něco napsat tak doufám že to takhle stačí.Ne tak nestačí text je moc krátký musí to být na tři řádky

Motorku bych doporučil pro - Myslím že pro každého koho to na ní bude bavit a koho nebude ten ji prodá a koupí si jinou.

Recenze

Viz recenze redaktorů:Řadový osmiventilový dvouválec o objemu 659 ccm převzatý z modelu ER6 byl poladěn s větším důrazem na střední otáčky a výsledkem je opravdová lahůdka, která bude podle mě hlavním lákadlem pro případné zájemce, kteří absolvují zkušební jízdu. Papírově teď podává výkon 64 koní při 8000 ot/min a krouťák 61 Nm při 6800 ot/min, což je o 8 koní méně než u ER6, ale pocitově nabízí spíš opačný dojem. V každých otáčkách má jezdec okamžitě k dispozici slušný zátah a odpadá neustálé podřazování před předjížděním. Prostě když se objeví skulina v provozu nebo se silnice za zatáčkou nečekaně narovná, stačí vzít za plyn a Versys se energicky hrne dopředu. Motor se začíná sbírat již okolo 2tis otáček, aby za to v pěti tisících pořádně vzal a s mohutným řevem rychle vyhnal ručičku otáčkoměru až nad 8tis, kde se vyplatí řadit, protože dál už motor spíše ztrácí na elánu. Při běžné turistické jízdě se ale jezdec většinou pohybuje v pohodovém pásmu 3-5 tis otáček. Motor doprovází moc sympatická zvuková kulisa - dole umístěný výfuk možná pouští více té rajské hudby přímo k uším řidiče, než kdyby byl umístěný vzadu pod sedlem. Při jízdě se docela projevují vibrace. V nižších otáčkách je pocítíte v řidítkách, ve vyšších otáčkách zase zabrní nohy. Přesto ale tyto vibrace při kratších projížďkách spíš zesilují požitek z jízdy. Při dlouhé dovolené bych to možná viděl jinak, ale po víkendu za řidítky Versyse jsem se při každém startování na těšil na všechny projevy motoru.
U testovací motorky něco vepředu v kapotáži okolo 3-5 tis otáček nepříjemně rezonovalo, obávám se že jako pozůstatek po dopadech předního kola na zem při jízdách kolegů žurnalistů z časopisů, kteří musí každou motorku vyfotit na zadním kole, bez ohledu na cílovou skupinu motorkářů, kteří si daný model budou kupovat.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
matoupetr
matoupetr napsal 10.01.16 v 19:21 10b.

černá je dobrááá a recenze špica

Lyžař
Lyžař napsal 12.05.14 v 11:31 10b.

Parádní stroj, jasně 10b., třeba se někde na cestě potkáme... a nemyslím čelně

-Lapchik-
-Lapchik- napsal 25.04.14 v 07:16 10b.

body jsem zapoměl..

-Lapchik-
-Lapchik- napsal 25.04.14 v 07:15

Tak tak, nasadit gumičky a bude to ok. Pěkná barva!

olin_
olin_ napsal 25.04.14 v 01:55 10b.


Dobrý výběr, přeji mnoho krásných kilometrů.
Ty vibrace u kapličky jsou tak trochu charakteristický problém u většiny? našich krásných strojů...
Postačí zpravidla vypodložit kapotáž u šroubů nějakou gumou.

Více komentářů



TOPlist