PROFIL MOTORKY

Honda CB 600F Hornet (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník faraday
Vloženo 16.3.2014
Aktualizováno 22.12.2014
Zobrazeno 1 124x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Sršeň - taková včelička na pervitinu a steroidech. Ale nejlepší rozhodnutí, které jsem v životě udělal. Sériovej Hornet - dobře ovladatelná motorka, co táhne od klidného spodku až do bláznívého vršku otáček.

Více fotografii

Motorka koupena od Žárž (Huslenky) - Výborné. Reagoval rychle, o motorce mi dopředu řekl hodně věcí, i těch, z kterých člověk nebývá úplně nadšen. Při přebírání mi u mašiny popsal a ukázal i mnoho věcí navíc, bylo vidět, že té mašině rozumněl. Mašinu dobře udržoval, dopřál jí i Honďácký servis v předepsaném intervale. Přepis a poslání dokladů bez problémů a odkládání.

První dojmy - Čekal jsem klidný chod, přesné řazení a řízení, lehlké ovládání skrze menší hmotnost a nízkou výšku motorky. A ona má klidný chod, přesné řazení í řízení, dobře se ovládá, protože je lehká a nijak vysoká.

Motorku bych doporučil pro - Začátečníky. Holky. Holky začátečnice. Ale i pro všechny, kterým se líbí naháči, chtějí mašinu na pohodovu jízdu, která ale umí i pořádně zatáhnout.

Doplňky na motorce - padací rám, kryt sedla spolujezdce, zadní blatníček, širší zpětná zrcátka, ukazatel zařazené rychlosti, brašna na sedadle spolujezdce

Recenze

Říká se, že Hornet je dobý pro holky. A začátečníky. Já se tedy řadím k té druhé kategorii, i když pro mou zálibu v pečení buchet se mi občas ostatní smějí, že jsem to první.

Chtěl jsem naháče, protože se mi líbí. Chtěl jsem stoj, na kterém se mi bude dobře sedět, nikoliv ležet. Chtěl jsem něco na jízdy v rychlosti 70 - 90 km/h. Chtěl jsem nějakou mašinu, s kterou se jako začátečník nebudu prát. A tak mám Horneta. Protože toto všechno on je.

Za 3 měsíce od toho, co jsem ho koupil, do chvíle, co upravuji tento popis, jsme najeli 6 000 km v převážné většině po moravských silnicích. Je to moje první motorka, takže těžko popisovat jízdní vlastnosti, brzdy, a tak vůbec, když jsem jinak seděl jen na mašině v motoškole a na švagrovém mladším Hornetovi. Ale těch 6 000 km bylo super. Hornet táhne krásně odspod. Jezdíme spíše na kochačku, lechtám ho kolem 3 500 - 4 000 otáček, a když potřebuju zrychlit, jen za to vezmu a Hornet plynule zabere a rozjede to. Na rychlosti kolem 90 km/h ideál, s vyšší rychlostí už více a více fouká. A zalehnout na něm sice jde, ale není se za co schovat, a se 185 cm postavou člověk pak sedí uplně vzadu a mašinu svírá jen špičkou kolen, takže žádný super pocit sucha a bezpečí. Ale v normální rychlosti hodně pohodlný posez. Na řazení ani brzdy si stěžovat nemůžu, všechno klape skvěle.

Po absolovování kurzu bezpečné jízdy na motorce od autoškoly Janda už jsem pochopil všechno z těch recenzí, kde píšou, jak je Hornet krásně ovladatelný, že sám padá do zatáček, překlápí se jak pírko ve větru... Je to opravdu skvěle ovladatelný stroj, otočit se s ním dá na malém prostoru, manévrování i pro střízlíka není nic náročného, a v zatáčkách sedí jak přibitej.







Hornet - táková milá včelička ... na pervitinu a steroidech.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Tůča.
Tůča. napsal 19.03.14 v 21:07

Máš to pěkný bikere

Kubous
Kubous napsal 16.03.14 v 17:05 10b.

Tohle je moc krásný Hornet, přeji ať slouží k tvé spokojenosti

Více komentářů



TOPlist