PROFIL MOTORKY

Yamaha FZ1 N (2009)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Johny89
Vloženo 11.3.2014
Aktualizováno 15.3.2018
Zobrazeno 2 670x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.5

Hodnocení motorky
Nalezeno 33 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: 0
Silné stránky

Silný motor hladový po otáčkách, tuhý a lehký rám, solidní brzdy, skvělý pocit z lehko ovladatelné motorky co poslouchá na slovo, vzhled- bez zbytečných plastů a blbůstek kolem.

Slabé stránky

silné znečištění zadní části za deště, to je ale vlivem zkráceného držáku RZ, sériové stupačky nutí k turistickému posezu, který neladí se zbytkem posezu a stylem jízdy na týhle divošcce, navíc jsou proklatě nízko (půlka jich je už pryč...), lze vyřešit nákupem přepákování

Moje úpravy

výfuk HP Corse Hydroform + de-cat + AIS block, pancéřové hadice Hel- PP Tuning, držák SPZ, padáky Rutan (rám, osa př. kola), rolny na kyvku GB Racing s protektorem, polep nádrže protiskluzovou/ochranou nálepkou Stomgrip, CNC stavitelné krátké páčky M-Style, změna sekundárního převodu z origo 17/45 na 16/47.

Motor

Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 9
Brzdy
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu Hliníkový typu Diamond

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Cestování

Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Pohodlí spolujezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnosti uchycení zavazadel
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana jezdce cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana spolujezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Světla
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dojezd na nádrž 190-250

Obecné

Použitý spotřební materiál olej Motorex Top Speed 10W 40; filtry Hiflo; svíčky NGK Iridium; chladící kapalina Motul Motocool; ložiska All-Balls; olej do vidlic Motorex; pneu Bridgestone, Michelin, Continentall, Metzeler; řetězovka DID 530 ZVMX; destičky SBS 634HS, Brembo SC a SA; brzdová kapalina Motorex RBF 660.
Moje závady nefunkční spínač přední brzdy> výměna za nový (310,- Kč)
po 70 tis.km- nefunkční jedna ze zapalovacích cívek> výměna za novou origo (3500,- Kč) a odešlo ložisko alternátoru- hučelo (500,- Kč)


TOPlist