Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 0 |
Silný motor hladový po otáčkách, tuhý a lehký rám, solidní brzdy, skvělý pocit z lehko ovladatelné motorky co poslouchá na slovo, vzhled- bez zbytečných plastů a blbůstek kolem.
silné znečištění zadní části za deště, to je ale vlivem zkráceného držáku RZ, sériové stupačky nutí k turistickému posezu, který neladí se zbytkem posezu a stylem jízdy na týhle divošcce, navíc jsou proklatě nízko (půlka jich je už pryč...), lze vyřešit nákupem přepákování
Moje úpravy |
výfuk HP Corse Hydroform + de-cat + AIS block, pancéřové hadice Hel- PP Tuning, držák SPZ, padáky Rutan (rám, osa př. kola), rolny na kyvku GB Racing s protektorem, polep nádrže protiskluzovou/ochranou nálepkou Stomgrip, CNC stavitelné krátké páčky M-Style, změna sekundárního převodu z origo 17/45 na 16/47. |
---|
Motor
Průběh výkonu | |
---|---|
Spojka | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spotřeba paliva l/100km | 9 |
Brzdy |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Hliníkový typu Diamond |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 190-250 |
Obecné
Použitý spotřební materiál | olej Motorex Top Speed 10W 40; filtry Hiflo; svíčky NGK Iridium; chladící kapalina Motul Motocool; ložiska All-Balls; olej do vidlic Motorex; pneu Bridgestone, Michelin, Continentall, Metzeler; řetězovka DID 530 ZVMX; destičky SBS 634HS, Brembo SC a SA; brzdová kapalina Motorex RBF 660. |
---|---|
Moje závady | nefunkční spínač přední brzdy> výměna za nový (310,- Kč) po 70 tis.km- nefunkční jedna ze zapalovacích cívek> výměna za novou origo (3500,- Kč) a odešlo ložisko alternátoru- hučelo (500,- Kč) |