PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 650S Bandit (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník honzikch
Vloženo 20.2.2014
Aktualizováno 1.7.2016
Zobrazeno 1 151x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Tákže začátek... Po absolhování autoškoly kterou jsem zvládl naprosto v pohodě (auto teda bylo trochu o "kozy") ale motorka byla v pohodě :) Už od léta (při autoškole) jsme se se strýcem koukali co je na trhu těchto větších motorek...

Více fotografii

První dojmy - Motorku jsem si projel i když teplo moc nebylo motor neprohřátý, gumy studený.. Posez byl příjemný, nejsem co se týče postavy nějaký extrém - ani malý, ani dlouhý obyčejných 183cm se kterými jak tak koukám zapadám do davu lidí. U stupaček mi trochu vadila výka motoru ale na to se dá zvyknout - mám malou projížďku na strýcově Suzině GSX1400 takže jsem mohl apson vědět nějaké chování těžkého stroje hlavně při zatáčení se snahou stroje ty řidítka ještě víc sklopit (opravdu ohromný rozdíl od 100kg Jawě). Největší mouchy se samozřejmě ukáží při delších cestách, i když jsem mlaďoch, záda mě bolí leda tak v blbě tvarované sedačce u auta - zatim.

Doplňky na motorce - Padací rám Fehling
Samodomo svařený držák kufru

Recenze

Jinak už druhým rokem jsem drandil po Praze (vyjímečně i mimo Prahu) na Jawě Dandy 125 :) - Tu bych na občasné dojíždění po Praze mohl snad jen doporučit.

Oplakal jsem nemožnost Hondy CB750 která je opravdu krásná na pohled, na další varianty motorek si nevzpomínám omezení bylo právě u těch maximálních 70kW a u toho Bandita - vždyť víte jaký typy se dělaly.
Mě bral spíš typ olej/vzduch (jednoduchost - co tam není, to se nepokazí a i když prý delší zahřívání + práce se sytičem) ale je škoda že se ty motory dělaly spíše v černé, za to do vodníku (alias litinová kamna, výhoda regulace otáček za studena a lepší zátah i když opět elektronika je občas dost zapeklitá než mechanika u karbců) to mě táhl spíše strejda a to kvůli tomu že je to prostě celkově novější koncept že se to později bude prodávat určitě o trochu snáz než ještě starší ročník. Za to mě trochu vadí možné komplikace s vodním chlazením spolu s výměnou chladící kapaliny, motorka bude garážovaná takže žádné hluboké mrazy nehrozí.







Kapotu jsem po delším přemýšlení taky svolil je fakt že naháč působí o dost sexy a víc "classic" No na argumenty od strýce že to bude při vyšších rychlostech dost nepříjemně foukat (krátkodobě snášet 160km/h je prý dost) jsem dal - je to jen o kompromisech- Nakonec i ta polokapota se mi zalíbila.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
JohnnySX
JohnnySX napsal 03.02.15 v 18:18

Všechno co jsi napsal je svatá pravda , ale i přes to, že tu je ten argument s foukáním nad 160km/h tak sem vybral naháče . Jediný s čím sem měl na banditu problém byl zvuk výfuku a to je to nejmenší. Ale bandit je prostě klasika , budiž mu všechny mírné nedostatky odpuštěny - 10B

Více komentářů



TOPlist