Tejden se s tejdnem sešel a byl tu den ve znamení repasovanýho tlumiče. Takovej kus nádhery za 2,5K ? No paráda. Takže nově vinutou pružinu a novou vidličku o 8mm vyšší. Matroš není žádný bahno, poctivá cementačka (14 220, zlepšená) hozená do alkalickýho černění a zalakovaná. Za odpoledne to tam bylo naházený. Další den se lisovali ložiska do kyvny. Celkem pohodová práce, nebylo k ní námitek.
PPLko má u mně žně. točí se tam každej den jinej řidič. Tudle řetěz, tady airbox, tady hadice. No každopádně sem se dál rozhodnul udělat si příjemný romanticko-erotický večer se sadou na repasi brzd. Erotický v tom smyslu, že sem se s tím prcal asi pět hodin. Začalo se dentistovými orgiemi zahrnující široké portfolio zubních kartáčků renomovaných značek, jen TutiFruti vystřídal benzín a navoněná nafta.
Jeden pístek tam byl zarostlej jak nehet bezdomovce, K jeho vyndání sem si musel vystružit reverzní kladivo - takže vícepráce na dvě hoďky. Co čert nechtěl, k dispozici byla jako polotovar pouze rozmlácená hruška z diferenciálu (žádná máslovka, pořádně tvrdej sajrajt) .. O dvě kudly a jeden brusnej kotouč později bylo hotovo. Pul hodiny mlácení a pístek byl venku. Dobitej jako pes. Takže lapovák,(1000,1200) olej a soustruh. Další výzva bylo vyčistit zápichy ve třmenech. Zarostlý to bylo jen nepatrně, asi jako Boubínskej prales. Ze zlomenýho zapichováčku jsem vybrousil kudlu a protáhnul jsem zápichy vruce. Promejt třmeny, promazat přiloženým sajrajtem a sesadit.
Po srací pauze přišly na řadu houm mejd úpravy, tedy nastavení vidlic. No velikost mně celkem ohromila, myslím že bude hrozit syndrom krátký nohy. Uvidíme až bude na kolech - kdyžtak se to dá ještě poladit níž.
Řekli sme NE! gumovému chodu brzdy - pancéřové hadice namíru by měli odstranit nepříjemně-Durexový chod a udělat z toho v rámci možností dvoupístků brzděníschopný povoz. Přeci jen zastavit na fleku 240Kg bečku není žádnej šlágr. Montáž bezproblému. Třmeny na tlumiče, dotáhnout na moment. U zadní brzdy jsem rovnou vešrouboval i brzdovou pumpu. Tu jsem ani se předkem nerepasoval, kdyby byl problém, udělám to posléze.
Když sem tam s úmyslem, že to konečně hodím na kola a ze stolu, montoval řidítka, podařilo se mi celkem dokonale urvat šroub vstřiknutý na svěrným spoji, co drží řidítka u brejlí. K dnešnímu dni už mam ale vyrobený nástavce+ 30 mm na lícovaný šrouby. Tento problém odpadá a budu je montovat snad zítra.
V pauzách mi začal bejt trnem v oku dlouho odkládaný kabelový svazek. Hnus velebnosti, v současnosti ho repasuju a dávám novou povrchovou bužírku. Vypadá to těžce super, snad to bude makat dle předpokladu.
Každopádně potom co byly namontovaný kola sem si kecnul a čuměl na tu kočku asi hodinu. Myslím, že to začíná mít koule
-
TLUMIIIC
-
-
DID je DID, pro letošek sem ale zkusil CZ
-
-
-
-
Hodina a půl drbání třmenu
-
Kabelovej svazek
-
Zátky
-
-
Má to koule!
-
-
Vypadá to skvěle! Už se to rýsuje
Urcite neni problem... rad te uvidim . Dame pivko kafe a pokec, staci napsat tyden predem
To je mazec kámo, vypadá to fakt brutálně, krásnej stroj. Přijel bych se někdy mrknout, udělám si výlet na třindě.