PROFIL MOTORKY

Honda XRV 750 Africa Twin (1994)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Hankye
Vloženo 16.2.2014
Aktualizováno 19.11.2017
Zobrazeno 6 831x
HODNOCENÍ PROFILU OD 25 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 09.06.2016, Uskutečněno: 09.06.2016, Zhlédnuto: 14x, Firma: motorcycle bar U Doraza


Tejden se s tejdnem sešel a byl tu den ve znamení repasovanýho tlumiče. Takovej kus nádhery za 2,5K ? No paráda. Takže nově vinutou pružinu a novou vidličku o 8mm vyšší. Matroš není žádný bahno, poctivá cementačka (14 220, zlepšená) hozená do alkalickýho černění a zalakovaná. Za odpoledne to tam bylo naházený. Další den se lisovali ložiska do kyvny. Celkem pohodová práce, nebylo k ní námitek.

PPLko má u mně žně. točí se tam každej den jinej řidič. Tudle řetěz, tady airbox, tady hadice. No každopádně sem se dál rozhodnul udělat si příjemný romanticko-erotický večer se sadou na repasi brzd. Erotický v tom smyslu, že sem se s tím prcal asi pět hodin. Začalo se dentistovými orgiemi zahrnující široké portfolio zubních kartáčků renomovaných značek, jen TutiFruti vystřídal benzín a navoněná nafta.
Jeden pístek tam byl zarostlej jak nehet bezdomovce, K jeho vyndání sem si musel vystružit reverzní kladivo - takže vícepráce na dvě hoďky. Co čert nechtěl, k dispozici byla jako polotovar pouze rozmlácená hruška z diferenciálu (žádná máslovka, pořádně tvrdej sajrajt) .. O dvě kudly a jeden brusnej kotouč později bylo hotovo. Pul hodiny mlácení a pístek byl venku. Dobitej jako pes. Takže lapovák,(1000,1200) olej a soustruh. Další výzva bylo vyčistit zápichy ve třmenech. Zarostlý to bylo jen nepatrně, asi jako Boubínskej prales. Ze zlomenýho zapichováčku jsem vybrousil kudlu a protáhnul jsem zápichy vruce. Promejt třmeny, promazat přiloženým sajrajtem a sesadit.

Po srací pauze přišly na řadu houm mejd úpravy, tedy nastavení vidlic. No velikost mně celkem ohromila, myslím že bude hrozit syndrom krátký nohy. Uvidíme až bude na kolech - kdyžtak se to dá ještě poladit níž.

Řekli sme NE! gumovému chodu brzdy - pancéřové hadice namíru by měli odstranit nepříjemně-Durexový chod a udělat z toho v rámci možností dvoupístků brzděníschopný povoz. Přeci jen zastavit na fleku 240Kg bečku není žádnej šlágr. Montáž bezproblému. Třmeny na tlumiče, dotáhnout na moment. U zadní brzdy jsem rovnou vešrouboval i brzdovou pumpu. Tu jsem ani se předkem nerepasoval, kdyby byl problém, udělám to posléze.

Když sem tam s úmyslem, že to konečně hodím na kola a ze stolu, montoval řidítka, podařilo se mi celkem dokonale urvat šroub vstřiknutý na svěrným spoji, co drží řidítka u brejlí. K dnešnímu dni už mam ale vyrobený nástavce+ 30 mm na lícovaný šrouby. Tento problém odpadá a budu je montovat snad zítra.

V pauzách mi začal bejt trnem v oku dlouho odkládaný kabelový svazek. Hnus velebnosti, v současnosti ho repasuju a dávám novou povrchovou bužírku. Vypadá to těžce super, snad to bude makat dle předpokladu.

Každopádně potom co byly namontovaný kola sem si kecnul a čuměl na tu kočku asi hodinu. Myslím, že to začíná mít koule

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
wombat (5) napsal 18.03.2017 v 18:18

Vypadá to skvěle! Už se to rýsuje

Hankye (3) napsal 21.06.2016 v 23:30

Urcite neni problem... rad te uvidim . Dame pivko kafe a pokec, staci napsat tyden predem

Harry666 (0) napsal 16.06.2016 v 11:56

To je mazec kámo, vypadá to fakt brutálně, krásnej stroj. Přijel bych se někdy mrknout, udělám si výlet na třindě.


Nejnovější záznamy v deníku
  • Moto prt.9

    Další věc, do který se mi chtělo jako do kydání prasatům, byly budíky. Bylo nezbytný je nějakým kouzlem naskládat do masky tak, aby bychy schovaný za štítem a nelezly moc ven. No a vzhledem k tomu, že po nehodě byly budí

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 19.11.2017
    Uskutečněno: 03.05.2017
  • Moto prt.8

    Ne že bych se na to a na Vás přes zimu 100% vykálel. Sice je výhoda, že v mínus třech nepadá nářadí a matičky z rukou ale muj houser si řek svoje, a toho prostě nejde neposlechnout. Nebylo moc času ale přesto se s někter

    Typ: Oprava
    Vloženo: 23.02.2017
    Uskutečněno: 23.02.2017
    Komentářů: 3x
  • Moto prt.7

    Lakování zaštítil externě zcela šikovný člověk. Bílý mat se povedl. Co bylo ale třeba udělat bylo narovnat držáky na nádrži. Sikovkama přes hadr - naštěstí to není pohledová část a tak drobné oděrky nejsou to, co by mn

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 25.09.2016
    Uskutečněno: 25.09.2016
    Komentářů: 4x


TOPlist