Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | všechno...70 |
Café racer a naháč jak má být:), vibruje, je to dvouvál, feeling z jízdy je to , co tento stroj udělalo legendou. Motor, řazení, brzdy...a vše dohromady je prostě "radost"!
Na cestování to není. Obdivuji cestopis s Monsterem : ČR - Sardinie a zpět By mě z toho museli sundat a amputovat mi ruce a prostatu...
Moje úpravy |
žádné |
---|
Obecné
Použitý spotřební materiál | Dle orig. manuálu v orig. servise...já to v podstatě nevím :-) Shell advanced :-) |
---|---|
Moje závady | prosakování zteřelých gumiček na záslepkách pro olejivý chaldič u silnějších verzí... začalo to sáknout při prodeji...to bylo na krvedořezání, 3 týdny po velkém servisu v Ducati! Smůla. |
Motor
Průběh výkonu | |
---|---|
Spojka | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 5 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | žebřík z trubek... |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | Ducati Ostrava - dobré, za prosak zteřelého těsnění nemohli, takže dobré. Jel bych tam znovu, to asi jako hodnocení stačí:-) |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 200 |