renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati Monster 695 (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník TON-UP
Vloženo 15.2.2014
Aktualizováno 28.11.2016
Zobrazeno 5 464x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Jednou sednout je víc než tisíckrát číst, chtěl jsem evropský, vzduchem chlazený, dvouvál Café racer stylu. Srdce...prostě srdce...

Více fotografii

Motorka koupena od paoolloo (Plzeň 26) - Dobré

Výška jezdce: 186 cm

První dojmy - První dojmy po 1000km jsou super, Caféééčko jak má být, kvalty za sebou, brzdy Brembo, 2 kotouče vepředu, takže ruce mezi nohy, masku na budíky a neutuchající porce radosti z jízdy se super zvukem...

Motorku bych doporučil pro - Pro radost, nefalšovanou radost. Je to italská vášeň s vůní benzínu. Café - okresky zleva doprava...pak káva a zpět. Tato motrka se kupuje srdcem, ne rozumem.

Doplňky na motorce - NE

Recenze

Proč jsem si jej vybral?
Vše začalo návštěvou města Bologna v roce 2009, kdy mne má, tehdy budoucí, manželka vzala s sebou na výlet do města Ducati zaslíbeného...velké díky! No a pak už to šlo. Chtěl jsem Café, brousil jsem po Thruxtonu, Moto Guzzi, na Triumphu mne tlačily gulky, ergonomie mi neseděla, byl vyřazen, časem možná Bonnie(to je sen). Guzzi jsem jel Brevu, ale Sport byl drahý, toliko jsem nechtěl investovat (ale kráásný), no a pak jsem sedl náhodou na Duc M600...stará vylítaná vrána z roku 99, řidítka dolů, budíky nedržely, ale ten pocit...bylo rozhodnuto. Navíc při vzpomínkách na Bolognu s Bárou, vínem, italskou kuchyni, cihlovými uličkami s kávou Lavazza...nějak se to seplo všechno dohromady a bylo to. Pak jsem jel S2R, no dobré, ale já chtěl klasického vzducháče alá Café, což nejlépe splňoval vrchol vzduchem chlazené evoluce M600, tedy M695 z roku 2007. Holý budíky, holý světlo, trubky kolem motoru, dva laufy a nazdar. Inu bylo to sice víc, než jsem chtěl do skřítka v garáži investovat, ale srdce se nedalo a koupil jsem si opravdu onu 2007, 8900km nájezd - dotažena z Francie, jsem první v ČR.

Tady bych chtěl uvést důležitou aktualizaci moto : servis...načetl jsem milion diskuzí o Ducati servisu, různých garáž mistrech až po instruktážní video seřízení Ducati na Youtube a realita je taková:
Ducati Ostrava - velký servis po 2 letech - napnutí řetězu, vyčištění, namaštění, koupě a přezutí nové zadní gumy Qualifier II 3300,- (doporučuji, drží jak beton), půlkroužky nové, ventily seřízené , řemeny nové, nějaké hadičky na benzín, nová baterie, nový olej, brzdovka, vše zkonrolováno a seřízeno, moto je co se týče chodu fakt lepší. Servis byl v origo servisu Ducati Ostrava 14300,- a bez gumy to bylo za 10800, - borci ochotní, v pohodě. Baterku mi měnil ještě bývalý majitel se ztrátou jakési přezky a gumové podložky baterky. Takže tak, tolik stojí udržet Ducati fit. Poznámka, nyní jsem moto prodal, při prodeji prosakovalo těsnění od záslepek pro olejový chladič, což je na 695 úplně k ničemu...hold 7 let stará moto z Itálie, takže kaňka jako blázen. Prodal jsem za co jsem koupil a servis byl splnění snu...dva měsíce za šestnáct tisíc na italské motorce...přeberte si to sami. Když jsem teď slyšel o palbách u BMW, tak to zas tak hrozné není:). Nové majitelce přeji hodně šťastných km, myslím, že ji teď má fakt v dobém stavu

Pokud mám něco najeto - tak zkušenosti? Zkušenosti jsou z asi 50-60tis km naježděných po ČR a SVK na Jawách, MZ-tách, ale s velkými moto (myslím 600 -1600) v řádu tisícovky km. Tedy v podstatě moje první velká motorka a velký sen. Je to přesně co jsem chtěl. Ovladatelná, nízko těžiště, poskládám se na to(188cm), úžasný feeling z jízdy, dobré brzdy Brembo, baštím to podřazování před zatáčkou, zavlaje zadek, položit, za apexem plnej a jedeme k dalšímu apexu. Výkonově pro mne akorát - toto jsem přesně chtěl. Je to hlavně o okreskách s dobrým asfaltem a tou ovladateností a rycholstí, jakou je to schopno jet zatáčku se to stává BIG FUN...prostě radost, radost z jízdy!!! A to neskutečná.

Cestování...další aktualizace: Mám odjeto čistého času 4 hodiny za den a po dvou hodinách v malebných Hostýnských vrších je to pro zadnici středověk (Jawa 350 zde vítězí...zase za 2 hodiny Monster urazí dvojnásobnou vzdálenost se stonásobným "X" faktorem... . Toto vysvětluje i tak malou nádrž (rezerva se rozsvítí a tankuji kolem 9,6 l paliva, prostě po 2 hodinách jízdy zastavit musíte, jinak riskujete vlka či jinou potvoru v ...možná jsem měkota, ale svou denní porci vidím tak na 1-2 hodiny čistého času proloženou častými pauzami na kochačku, kávu, oběd, objímání své ženy na mezi a další motorkářské kratochvíle - a tak. Spolujezdec - manželka po půl hodině hlásí bolest zad a zadnice - spolujezdec taky žádná hitparáda, navíc při jízdě a hlavně brždění držíte na zádech i spolujezdce a to už chce arnoldí ruce. Spotřeba je cca 5 l/ 100km.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
TON-UP
TON-UP napsal 19.06.14 v 17:35

Velmi smutný příběh...ale už jsou v hledáčku jiné vzduchem chlazené krasavice...větší...dunivější...

Tom-K
Tom-K napsal 06.06.14 v 13:29 10b.

Výměna téhle krasavice za auto je smutný příběh, ale snad brzy pořídíš následnici. Škoda, že tyhle klasiky mizí.

TON-UP
TON-UP napsal 02.04.14 v 17:34

Automobil pro rodinu dostal přednost... grr

BikerMajkl
BikerMajkl napsal 02.04.14 v 12:32

čau moc pěknej monstřík.. .) Jsem si všimnul na inzerci, že ho prodáš.. To je škoda po takovým velkým servise ne? :)

johnyboy
johnyboy napsal 18.03.14 v 09:34 10b.

monster je proste to nejkrasnejsi (na svou dobu a i dlouho po ni), co se kdy na silnicich objevilo. Sam si ho jednou poridim a to proste jen proto, ze jsem ho vzdycky chtel mit v garazi At to jezdi!

Více komentářů



TOPlist