Kawasaki KLE 500 (2004)

Vlastník Radek2107
Vloženo 6.10.2013
Aktualizováno 2.7.2022

Vloženo: 24.09.2023, Uskutečněno: 24.09.2023, Stav tachometru: 74780 km, Zhlédnuto: 31x

Nedělní odpoledne stane se pro mnohé chvílí nudy. Což neplatí pro mě a manželku, my doma nesedíme, obzvlášť, když je venku hezké počasí. Rozhodli jsme se udělat si výlet do vzdálenosti zhruba 100 km. Už jsme toho projeli poměrně dost a je čím dál těžší najít vhodný cíl, abychom jen tak nebloumali.
Přesto se dá najít. Co hrad v Ledči? Proč ne!
Dopoledne jsme v klidu vyjeli, trasa Luštěnice-Lysá n. L.-Český Brod-Kouřim-Uhl. Janovice-Zbraslavice-Ledeč n. S. Už jsem to psal mnohokrát a asi ještě budu: po těchto vedlejších silnicích si to opravdu užívám. Za necelé dvě hodinky jsme byli na místě. Do začátku prohlídky zbývala skoro hodina, kterou lze lehce strávit v Muzeu Jaroslava Foglara, které se nachází přímo na zámku/hradu. Přiznám se, nemám p. Foglara načteného, ale komiksy Rychlé Šípy jsem jako kluk miloval. A samo sebou Stínadla, Bratrstvo Kočičí Pracky a ježka v kleci. Čas v této expozici ubíhá rychle.
Pak následovala prohlídka severního okruhu. Měli jsme skvělého průvodce jménem Roman, který měl historii hradu a okolí v malíčku. Bylo to pěkné a zajímavé.
Zpátky jsem nechtěl jet stejnou trasou, takže jsme jeli po trase Ledeč-Zruč-Uhl.Janovice-Plaňany-Pečky-Nymburk a domů.
Pěkný jednodenní výlet. Kolik dnů vhodných na výlet na motorce ještě bude, to nevíme, ale podzim je tu a s ním blížící se konec sezóny. Proto musíme využít každý vhodný moment, kdy to půjde.
P. S.: 14 dní před tímto výletem jsem si udělal víkendový výlet na sraz vozů značky Lada. Jelikož už žigula nevlastním, tak na motorce. Musím jen podotknout, že ježdění v oblasti Vysočiny na pomezí Čech a Moravy je parádní.

Milan1963 (277) napsal 25.09.2023 v 20:06

Hezká cesta, v Ledči jsem byl před asi 10 roky - mám 90 leté auto - tak na srazu veteránů a hrad byl ruinou. Prokoukl.

Maršal_Malinovskij (12) napsal 25.09.2023 v 17:28

Super výlet . já tam byl 9.9. a chytil svatbu , ale i tak je to parádní hrad. A souhlasím s těmi cestami jsou tam v okolí parádní.

• Po naší republice den 4. konec

Odpočinutý jsem začal poslední den výletování. Opět slunné ráno a kolem mě nádherná krajina Šumavy. Nikam jsem nespěchal, chtěl jsem navštívit hrad Švihov u Klatov, první prohlídka od 10 hod. a já to měl jen 70 km. Přes

Vloženo: 25.05.2024
    Uskutečněno: 10.05.2024
  • Po naší republice den 3.

Třetí den je přede mnou. Skromně jsem posnídal, sbalil se a opustil Krucemburk. V Přibyslavi jsem doplnil zásoby jídla, pití a benzínu. Pokud je to možné, vyhýbám se větším městům, udělal jsem výjimku a projel Jihlavu,

Vloženo: 24.05.2024
    Uskutečněno: 09.05.2024
  • Po naší republice den 2.

Druhý den mě přivítal slunečními paprsky a jasnou oblohou. Nasnídal jsem se, sbalil své saky paky a již v osm hodin jsem seděl za řídítky. Čekal mě vcelku náročný den, ale těšil jsem se, neboť se podívám do míst, která j