Klasika se sportovním karburátorem Weber,kterej je fakt šílený doladit,ale snad se to jednou povede.. :D Jinak asi motorka pro hodně úzký okruh motorkářů,protože je osobitá a chce svoje ..
První dojmy - První jízda byla fantastická,prostě směs klasiky a hrubé síly.. Po zkušenostech s jinými karburátorovými mororkami mi připadne že Weber funguje "obrazně" jen v polohách otevřeno - zavřeno , ale je to určitě seřízením.. Motorka je na svou dobu super ovladatelná a zvuk sériových výfuků je fantastickej..
Recenze
Po prvním nastartování mě hned překvapil chod a hluk motoru.. Startér točí motorem bez sebemenšího zadýchání a přetahování s kompresemi.. ( Motor má komprese 9,8 a 10 Bar. což je na motor který má najeto 43 t. km. v pohodě) Oproti dnešním modelům běží motor hladce a kultivovaně bez extrémně rachtající spojky.. Vím že rachot spojky k těm našim Ducnám patří,ale typ spojky těhle starších modelů s vypínáním ve víku mi připadne lepší a má takový přijatelější chrastění.. (Někdo může protestovat,ale je to můj názor..) Brzdy jsou taky ucházející a zabírají slušně.. Mám rád tyhle starý klasický motorky i s jejich chybama a nedostatkama a nějaký čudlíky ABS, map a různejch jinejch vymožeností a pro mě nesmyslů mi nechybí.. Sedlo je pro oba docela přijatelný a sedí se v pohodě a netlačí.. Posaz je sportovní,ale nějakej ten kilometr se dá v klidu přežít..Na delší cestu se ale asi moc nehodí..
Kráska
Díky..
ten rok a ten stav nadhera
Mám rád tyhle poctivý stroje, Ducati je fakt krásná