Chtěl jsem čtyř-válcovou klasiku bez zbytečných plastů. Snad ještě Honda CBX nebo Hornet.
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - I když nebyl stroj ve 100% stavu, byl jsem nadšený a stále jsem. Za tu cenu nic moc jsem ani neočekával. Ale musím i tak konstatovat, že to byl kup dobrý a navíc jsem s případným nákupem ND a servisem počítal. Nejsem mladý a ani blbý abych věřil že 15 letý stroj je v pořádku. Nic méně dnes je vše v pořádku. Je to taková lepší Jawa :-) Tak si mnoho věcí udělám sám. Zatím si zvykám.
Motorku bych doporučil pro - Je to všestranný stroj vhodný pro všechny a všem dobře známý, není třeba dále představovat.
Doplňky na motorce - Trochu jsem si přes zimu hrál a investoval, nové pneu, počítač zařazené rychlosti, diodové blinkry, olej tlumičový, olej motorový +filtry, brzdové desky a brzdovou kapalinu, nosič a kufr. Některé díly jsem dal do karbonu. Dnes 27.3 jsem to byl protáhnout, počasí OK, motor táhne jako vždy (jak zbaven smyslů ), prostě paráda.
Recenze
Mám rád klasiku, naháč tohoto typu mi plně vyhovuje. Vymontovat a seřídit karburátory trvá zhruba hodinu. Seřízení hladiny benzínu, bohatost směsi a následně seřídit podtlaky je jednoduchá parádička. (nechápu jak mohou za tuto práci účtovat takové prachy)
Ahoj jsem rad že jsi ji poznal Byla klepla na předek světlo, řidítka a budíky. Ten ukazatel tam byl ale někdo ho odstřihl tak ho mám u na ponku a jeho chvíle snad ještě přijde (náhodou schema zapojeni uz asi nevíš).Byl tam i ten Rombo ladak ale jezdím hodně Rakousko a tam je to problem.
super vyčančaný bandit,hodně bezproblémových kilometrů
Zdeňku pěknej bandit a jelikož můj kolega jej taky chtěl, ale nakonec koupil GSX F a terazky nemá s kým jezdit, tak kdyby se ti chtělo domluv se s ním , je to uživatel lubbarchy
Palec hore za drzak, mas to suupr.