Kawasaki ZR-7S, r.v. 2002, koupená v r. 2009 po třetím majiteli a (prý:)..) po 15.000km
První dojmy - Druhá motorka. Zpočátku chce trochu cviku, zvyknout si na delší rozvor, ne úplně zanedbatelnou váhu a cestovní (tj.vzpřímenější) posaz díky výše položeným řidítkům. Velkým plusem je ale přední kapotáž a spolehlivý motor s rovnoměrným průběhem výkonu.
Doplňky na motorce - laděný výfuk, klín pod motorem, sportovní řidítka
Recenze
Přestože už má něco za sebou, mimo pravidelných servisních prohlídek (výměn filtrů, oleje, řetězu, brzdových destiček a seřízení ventilů) si za 13.000km nevyžádala žádné další opravy. Výfuk dostal jméno Leo Vince, vlaštovky nahradily sportovní řidítka a spolu s tím šlo o pár cm dolů přední odpružení, což přispělo k lepší ovladatelnosti a koneckonců snad i vzhledu:).. Už jen tu prdelku jí trochu zkrátit:)..
Motor i po 11letech šlape jako hodinky (i když nemá rád studené starty - ale je to prostě vzducháč plněný karbecema:)...), při plynulé jízdě s přehledem vyjde se 4,5l/100km.