První velká motorka, u které jsem byl v technickém průkaze uveden jako majitel.
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - Oproti kývačce, panelce a pařízkovi, v jejichž sedlech jsem byl do té doby jako doma, to byl obrovský skok kupředu. Výkonu dostatek a konečně dvojitý rám, který jezdci umožňoval jej využít.
Doplňky na motorce - blinkry, samostatné světlo, otáčkoměr, tachometr, kontrolky a spínací skříňka (přestavba na 634-5)
Recenze
Snad úplně první motorka, kterou jsem směl řídit. I když tehdy jsem spíš jen držel řídítka s tátou za zády, který obstarával vše ostatní - na stupačky jsem totiž sotva dosáhnul.
Opět díky tátovi se mi tahle bývalá policejní uloženka do rukou zase vrátila. Když jsem si udělal řidičák na velkou motorku a začal se poohlížet po stroji, který by mi umožnil této situace zneužít, nabídnul mi, že bych si ji mohl odkoupit. A tak se i stalo.
Jezdil jsem na ní hrozně rád. Cokoliv se dalo vlastnoručně opravit doma, nebo na cestě. Občas zazlobila, ale nikdy to nebylo nic velkého. Zprostředkovala mi první zážitky z delších cest a i když jsem s ní trošku experimentoval (přestavba na 634-5), nikdy mě nezklamala.
Hezký dobový fotky