Naháč, který má osvědčený motor. Jde o dvouválec do V o úhlu 90 stupňů ... prostě srdcovka. Skoro funglovka. První majitel je zapsaný od roku 2012 a od února roku 2013 je má :)
Motorka koupena od týpka z Brna
Výška jezdce: 178 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Z 750: důvod neuveden
Kawasaki Versys 650: důvod neuveden
První dojmy - Po najetí cca 6000 km jsem velice spokojený. Motorka je lehounce ovladatelná díky nízkému těžišti a relativně nízké váze (197kg). Do zatáček jde sama, brzdí dobře (nástup by mohl být kousavější), táhne skvěle už od 3500 a táhnout skončí až v 10500 kde je omezovač. Jezdí kolem4-6 litrů/100. Pohodovou jízdou dokáže jet za 3,6l
Motorku bych doporučil pro - Pro začátečníky s rozumem není problém. Jen si musí zvyknout na rychlou a citlivou reakci na plyn.
Doplňky na motorce - Na motorce je mnoho originálních doplnku od yoshimury a něco je moje vlastní výroba
Recenze
Původně jsem Gladiuse nechtěl, protože se mi nelíbil jeho design. Měl jsem v plánu koupit kawasaki z750, protože se mi líbil její agrasivní vzhled. Jenomže mě hodně lidí řeklo, že je v Gladiusu povedenej motor, se kterým mě motorka bude pořád bavit. Navíc pro relativně začátečníka není na Sůze tolik koní. Napsal jsem si plusy a minusy a vše pečlivě zvážil. Nebylo to jednoduché, ale zvítězila novější mašina, která ve skutečnosti vypadá lépe jak na fotkách.
Stav tachometru při koupi je 10 700km.
Motorku jsem si chtěl postupně předelat, protože origoš vzhled mě moc nebral. Doma jsem měl hodně času a tak jsem brázdil různá fora, ale v ČR Gladiusu moc nejezdí a tak jsem se podíval na fora ze zahraničí a vždy si vybral jen to co se mi na nichl líbilo. Nutno říci, že hodně doplnku už bylo od předchozího majitele. Mé ůpravy jsou: LED denní svícení, LED blinkry (Svítí jak sviňa. V ČR nejdou sehnat), proužky na kola, polepy stupaček karbonovou folii, znak S na blatníku, zadní LED světlo s držákem SPZ a modrým podsvícením a to nejdůležitější je nový a daleko menší kryt rámu vlastní výroby. Originální díl zbytečně zahaloval nádherný rám, který Gladius má. Takhle dostala Suzinka jiný šmrnc!
30.7.2013 Cesta do Liberce na studijní oddělení (spotřeba 3,6l/100 a najeto 265km)
Spadla mi motorka. Naštěstí jsem stihl pád ztlumit, tak se skoro nic nestalo. Odnesla to spojková páčka a je lehce odřené zrcátko. Stalo se to dosti nečekaným způsobem :). Couvám z parkoviště ve Vrchlabí a najednou šlápnu do prázdna a motorka byla na zemi. Vůbec jsem neviděl kanál, který byl cca 25cm pod urovni cesty. No každopádně se příště budu pořádně koukat kam šlapu.
3.8.2013
Jezdím s kamarádem (má SV 650) Petrovický zatáčky. Jedu před zatáčku chci podřadit a není jak. Páčka tam prostě nebyla :D. Čuměl jsem jako blázen co se stalo. Příčina byla jednoduchá. Praskla mi segrovka a řadička vycestovala z čepu pryč. Oprava za 3,50 :D
24.8.2013 stav tachometru 17 120km
Dne 29.8.2013 Namontován KN-filtr. Z počátku jsem měl strach, jestli bych tímto filtrem nerozházel chod motoru. Zabrouzdal jsem na internet a někde vyčetl, že s mojím motorem a laďákem Yoshimura je to krok správným směrem. Neváhal jsem a objednal. Po montáži jsem jel moto vyzkoušet, jestli se něco změnilo. Byl jsem velice překvapen už od začátku, jak po sebemenším pohnutím plynu motorka ihned ragovala. Doposud nevídané. Střílení z výfuku takřka žádné. Zvuk se trošku zvýšil, prohloubil a zvíraznil. Jo a málem bych zapomněl. Motor se více uklidnil v nízkých otáčkách (necuká). Ještě jsem zvědavý, jestli bude stejná spotřeba. Co říci zavěrem? Jedině KN filtr :D
29.3.2014 stav tachometru 20 255 km
Dne 5.4.2014 zhotoveny padáky vlastní konstrukce. Doufám, že nebudou potřeba.
mooc krásná morka, povedená, za mě 10 bodíků.Ať dělá jen radost a samé šťastné návraty z cest.
Fešák, pěkně vymazlenej
Moc pěkná a super doplňky Ať to lítá
pěkná suza, zajímavá barevná kombinace, vypadá fakt dobře tak ať ti dlouho slouží a přeji hodně najetých kilásku bez nehod a dlouhou sezonu