Spolehlivá, nestalo se, že bych nedojel do cíle, poslední motorka na které jsem si dokázal vše opravit.
Výška jezdce: 176 cm
První dojmy - Po Pařízkovi neskutečně silný a rychlý stroj, v roce 1976, kdy mi ji táta koupil ( bylo mi 17 let ) to byl sen nejednoho kluka.
Motorku bych doporučil pro - Pro sběratele.
Doplňky na motorce - žádné
Recenze
Dnes už je to stroj pro ty, kdo mají rádi staré české stroje. Motor Jawa, rám ČZ. Z převlečných matic, které držely výfuky u válců cákal olej na kalhoty i na části motorky, takže jsem zkoušel kromě orig. těsnění všechno možné i nemožné, aby to necákalo. Brzdy bubnové, na dnešní poměry nebrzdící, tenkrát jsem je vnímal jako úžasné. Když jsem pořádně zatáhl za plyn, nebylo za mnou chvíli vidět na cestu. Embéčka a podobná dobová auta jsem na akceleraci předjížděl bez problémů, na Tatry 603 jsem ale neměl. Přesto na ni nedám dopustit a do smrti nezapomenu na všechna dobrodružství, která jsme spolu zažili. Nesdtalo se, že bych nedojel. Třeba vynechával jeden válec, ale to jsem vyřešil pomocí šroubováku na místě ( většinou zahnojené kontakty přerušovače, který byl pod vačkou ). Jinak jsem vždycky machroval před klukama a nahazoval jsem ji prstem jedné ruky ( dvouválec chytal luxusně ). Rozhodně to byla dobrá motorka na naučení. Brousili jsme v zatáčkách stupačky i pracku od stojanu až za námi jiskry létaly. Lidé z vesnice říkali tátovi, ať mi domluví nebo špatně skončím a táta chudák to občas zkusil, ale předem věděl, že je to marné. No a máma? Ta trpí dodnes a marně čeká, kdy dostanu rozum. Ale motorky nejsou o rozumu. Je to posedlost, obrovský kůň.
v 17ti opravdu luxusní mašinka na tu dobu. Musel jsi byt opravdu frajer!
Ty dobové fotky jsou skvělé. Moto, hadry, účes ... senzace.
Pěkně jsi to napsal
parádní vzpomínky A ty poslední tři věty