Poslední z klasických supersportů od Ducati vybavena motorem o obsahu 618 ccm s výkonem lehce přes 60 koní. Ten můj je navíc značně vylepšený
Výška jezdce: 187 cm
První dojmy - Moc to nejede. Podvozek a brzdy fungujou. Nesere se to jak se povídá :-D
Recenze
DUCATI 620 SPORT
MOTOR: Vzduchem chlazený, čtyřdobý dvouválec do L
OBJEM : 618 ccm
VÝKON: 24 kW dle TP(46 kW)
HMOTNOST: 168 kg
OBJEM NÁDRŽE: 16 litrů
PŘEVODOVKA: pětirychlostní
PŘEDNÍ BRZDA: 2 kotouče 320mm, čtyřpístkový třmen Brembo
ZADNÍ BRZDA: kotouč 245mm, dvoupístkový třmen Brembo
MAXIMÁLNÍ RYCHLOST: 155 km/h dle TP (220? km/h)
Zkušenosti:
Jezdíme spolu už dvě sezóny a požitek z jízdy je pořád stejný, trochu mi začíná chybět výkon, je to ale pouze pocitové. Na to jak je motor slabý, motorka je neuvěřitelně rychlá, hlavně v zatáčkách díky podvozkovým komponentům, na kterých se při výrobě nešetřilo jako u Japonských kolegů. Po první sezóně proběhla kompletní renovace a přestavba podle mého vkusu. Takže se motorka rozebrala do šroubku a začalo se všechno poškozené opravovat a vyměňovat, lakovat, vyrábět, ...
Jízdní ergonomie je dost přísná, není to pro každého. Všechna váha na rukách, nádrž tlačí do k.ulí a stupačky jsou hodně vysoko. Nic na cestování. Já jsem ale trochu masochista a tak jezdím s kamarádama každý rok na motodovolenou, můžu potvrdit že se na tom dá ujet přes 400 km za den, což by pro mnohé majitele SS znamenalo smrt.
Servis:
Není to nic hrozného, jak se všude píše a majitelé japonských motocyklů praví. I já jako student to v pohodě zvládám servisovat, nejdůležitější je dodržovat intervaly a neojebávat to! Ventily a olej jsou po 10000 km, rozvody po 20000 km. Já měním olej každý rok a nechávám seřizovat ventily i když jsem 10000 km nenajel. Jednou za dva roky nechám vyměnit řemeny a svíčky. Kromě ventilů a řemenů si všechno dělám sám.
Seznam investic:
Olej Castrol Power 1 Racing 4T 10W50 4l - 708Kč
Olejový filtr Hiflo Filtro HF-175 - 210Kč
Olej do vidlic Shell Advance Fork 7,5 1l - 230 Kč
Zadní guma Dunlop Qualifier 160/60-17 - 2477 Kč
Přední guma Metzeler Racetec K3 120/70-17 - 2389 Kč
O-kroužek spojové tyčky 2ks - 4Kč
O-kroužek spojkové pumpy 1ks - 5Kč
Brzdová kapalina Liqui Moly DOT 4 - 111 Kč
Stator alternátoru Electrex - 2342 Kč
Rotor alternátoru Ducati - 650 Kč
Seřízení ventilů, výměna řemenů a svíček - 4231 Kč
Olejový filtr Hiflo Filtro HF-175 - 200Kč
Olej Fuchs Silkolene 20W50 4l - 612 Kč
Úprava výfuků u Creptusu - 4200 Kč
Vypálení držáků výfuku - 1000 Kč
Karbonový doplňky(kryt řetězu, kryt řetězového kolečka, kryty stupaček, víka motoru) 4890 Kč
Přední lešení 1500 Kč
Zadní blatník 500 Kč
Podsedadlový plast s blatníkem 1500 Kč
Levý zadní plast 1000 Kč
Pravý zadní plast 1100 Kč
Zadní světlo 500 Kč
LED blinkry 990 Kč
Kryty řemenů - 1800 Kč
Přední kapota(polotovar lamino) - 2100 Kč
Laminovací sada + autokit - 420 Kč
Barva červená ferarri - 2500 Kč
Barva bronzová na rám - 1500 Kč
Bezbarvý lak - 2000 Kč
Plnič - 1800 Kč
Základová barva 800 Kč
Lakování kapotáží - 1000 Kč
Závaží do řidítek - 450 Kč
Držáky budíků - 250 Kč
Lakování kyvky - 300 Kč
Různý šroubky a spojovací materiál - 800 Kč
Plánované úpravy:
Karbonový klín pod motor( Už se válí v garáži)
Karbonový zadní blatník
Karbonový přední blatník
Olejový chladič
Karbonový polep brýlí
Dodělat stavitelné přepákování stupaček(momentálně rozděláno)
Koukám, moje bývalka...
Ty kapoty jsou věc vkusu, mě se zase nelíbí když není vidět motor. Zatím leží v regále, do použitelnýho stavu jim chybí ještě hodně, možná bude lepší koupit nový
Je o ní hezky postaráno...ale prosímtě dej tam ty úúúžasný kapoty, ty jsou na tom hezčí