renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Ducati 620 Sport (2003)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník s4r
Vloženo 25.7.2017
Aktualizováno 19.3.2023
Zobrazeno 1 495x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Má první velká motorka, kterou jsem v roce 2006 nahradil Jawu 350.
P.S. omluvte fotky, před těmi 10ti lety to nebylo tak easy jako dnes, takže moc není z čeho vybírat...

Více fotografii

Motorka koupena od Innomotor - Tak Innomotor už nefunguje, ale koupě této motorky s jakousi slevou byla podmíněna úplatkem ve výši 2000 korun pro prodávajícího v tom bazaru, takže super... Před deseti lety přece pro 20ti letýho kluka byly 2000 jako suchý z nosu - na každým prstě minimálně x bankovek této hodnoty...

Výška jezdce: 192 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Monster 620: Moc jich v tu dobu nebylo za \"normální peníze\" a navíc jsem si na to přišel moc velký.
Ducati Monster 600: Bída v nabídce. Navíc pořád ta velikost.
Ducati Monster 750: Bída v nabídce, velikost, cena.

První dojmy - Když jsem SSko kupoval, jezdil jsem na motorce cca 5-6 let, všechno česká výroba a dvoutakty. Dojmy z prvního svezení budu mít na paměti asi do konce života... "Jede to strašně, brzdí to strašně, tvrdý je to strašně...a já neumím snad vůbec jezdit!" Bez keců, byl jsem z toho vystrašenej, ale ve výsledku strašně spokojenej...

Motorku bych doporučil pro - Hodí se určitě jako první velká motorka, i zpětně ale musím říct, že i když hodně odpustí, jsou i věci, které z podstaty věci nedaruje. Určitě je tedy fajn se seznamovat pomalu, papírových 46 kW je ale údaj na papíře a opravdového začátečníka dokáže motor opravdu překvapit. Jediná vada na kráse, což mě teď napadlo, byla pouze pětistupňová převodovka, šesti by přišla vhod více, dalo by se to všechno lépe rozmělnit... Zkušený pilot se taky nudit nebude, 620 motor je strašně fajn, také jsem se s ním docela dost najezdil už jako majitel S4ky a rozhodně mě to neuráželo, spíše naopak. Prostě radost z jízdy na motorce, lehkost ovládání a žádné extra nároky na pilota. Prostě super parťák!!!

Doplňky na motorce - Kupoval jsem plexi MRA, protože plexi na motorce už to mělo za sebou, pak jsem dával proužky na kola, v té době to letělo a pravda je ta, že těm černým kolům to hodně pomohlo...

Recenze

V roce 98 a 99, to jsem byl na základní škole, jsem permanentně ležel ve dvou katalozích motorek - Motohouse. Možná si někdo budete pamatovat, tím jedním "provázela" Iva Kubelková. Strašlivě jsem se zakoukal do Triumphu Speed Triple v té brčálové zelené, to jsem ale na motorce ještě neměl odjeto ani jeden jediný metr a čekal mě zanedlouho teprve Pionýr. Po Pionýru příšla ČZ 175/487 a Jawa 350/640. No a mezitím už ale utekla spousta času, názory se měnily, preference se měnily, jediné, co bylo jasné, že čtyřválec nesmí přes práh, Ducati je TOP a Triumph super, ale jako první motorka nesmysl.

A tak jsem hledal, přemýšlel, táhlo mě to k Monsteru a kapoty jsem si moc nedovedl představit, jenže pak přišla úplnou náhodou příležitost v podobě SS 620 a já ho nakonec, jakožto první vysněnou velkou motorku, zakoupil z mých peněz z brigád… Ten pocit se už nikdy nebude opakovat, to bylo jen v tu chvíli před těmi deseti lety, první VLASTNÍ Ducati, první čtyřtakt, první dospělá motorka. Do „práce“ shnilým Favoritem, na Karlštejn „na kafe“ SSkem…

Motor mi v tu dobu přišel strašně silný, ten pocit vydržel do května(kupoval jsem v prosinci), kdy jsem se svezl poprvé v Mostě na okruhu v rámci Ducati dne a díky Robertovi Papežíkovi, který mi půjčil pořádnou kombinézu(ještě jednou po 10ti letech dík! ), tam přišlo zjištění, že je to slaboučké, ale perfektní svezení. Velké plus 620 motoru je vstřikování v porovnání s původní karburátorovou šestkou. Kamarád má krásného Monstera 600(v tuhle chvíli už ho má 10 let), „vytuněného“ do bezvědomí – upravené karburátory, karbonové výfuky, úpravy airboxu, ale nic to nemění na tom, že 620 v úplném základu jede neporovnatelně lépe. 600 umře v cca 7500 otáčkách, 620 točí 10 000 a hned tak neomrzí, platí obecně pro všechny modely s tímto motorem, 620 se vstřikováním je prostě někde úplně jinde.

Podvozek – naprosto bez výhrad, sice nastavitelného nebylo nic, pokud si pamatuji správně, ale nebyla to potřeba, všechno fungovalo naprosto parádně a každé svezení byl zážitek. Jakmile ale přišla rozbitá silnice, bylo to peklo, nádrž totiž mlátila přesně na solar, stačilo špatně trefit železniční přejezd a člověk měl co dělat, aby se nepoblil… Ale přesně právě takové malé střípky dělají SSko nezapomenutelné a v jakékoliv motorizaci je to stále jedna z nejlepších motorek na běžné silniční ježdění pro toho, koho elektronické fičury nechávají chladným a rychlosti 160+ ho nechávají chladným.

Majitelem jsem byl přesně jeden rok, koupil jsem ho v prosinci 2006, prodal v prosinci 2007 a přesedlal na 748čku… Za ten jeden rok jsem najel cca 7000 km, nový majitel si odvážel SSko v té nejlepší kondici po velkém servisu, který jsem dělal před koncem sezóny, aniž bych tušil, že budu dávat SSko z ruky. Bohužel se nový majitel ošklivě vyboural(bez následků na těle, pokud vím), SSko šlo do červené barvy a jezdilo se dál. Pak i nový majitel předal dál a šel cestou okruhového ježdění. Nedávno(6.2017) bylo na prodej tady na motorkářích v bazaru, přestavěné v odporného streeta, třetí majitel se tedy opravdu nevyznamenal, pohled docela k pláči…

Před lety jsem založil FB skupinu Ducatisti Czech Republic, kde se dosud sešel úctyhodný počet milovníků Ducati. Jste srdečně zváni!

Ducatisti Czech Republic

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Krakatau
Krakatau napsal 01.08.17 v 09:43 10b.

Pekne napísané, podobné pocity som zažíval, keď som si kupoval moju prvú Duc, hoci to nebola moja prvá "veľká" motorka.

Newtoon
Newtoon napsal 26.07.17 v 20:37 10b.

RomanSS
RomanSS napsal 25.07.17 v 18:12 10b.

Já můžu dát jedině 10b., jakožto kluk, co po tobě tu motorku koupil. Byla v 1A stavu. A měl jsem jí opravdu rád, taky to byla moje první velká motorka a vydržela mi 4 roky, jednu těžkou nehodu a jedno sklouznutí na okruhu. Ze všech motorek co jsem měl, jsem měl SSko nejradši a v litrový podobě bych si jí klidně koupil znovu.

dalila
dalila napsal 25.07.17 v 16:47 10b.

Pěkně napsaný to máš. A je to zajímavá motorka,jasnejch 10b.

Více komentářů



TOPlist