PROFIL MOTORKY

Yamaha XT 660 X (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Backy
Vloženo 4.10.2012
Aktualizováno 13.10.2012
Zobrazeno 6 511x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Ačkoliv firmou Yamaha a spoustou uživatelů bylo XT 660 X motard určeno pro street a ulice ať velkých či malých měst, já se dal na cestu jinou - a ne zrovna jednoduchou a krátkou =) cestování, touring, expedice, dobrodružství =)

Více fotografii

Recenze

YAMAHA XT 660 X

Po koupi motorky jsem si samozřejmě užil výhody motocyklu jako takového, naprosto originál stav, bez dalších doplňků či vylepšení. Nebudu se tu bouchat do hrudi, že jsem po půl hodině létal odcamcať po camcať po zadním, to opravdu ne. XTéčko mi skvěle sedlo do ruky a po prvních cca 500km jsem věděl, že jsem udělal velmi dobře =). XTéčko skvěle ovladatelné ať v malých, či větších rychlostech. Motocykl podle Vás dělá věci, přesně jaké chcete a menší chyby odpouští. Řazení přesné, ikdyž neklidné, proto mi tu zpočátku chyběl otáčkoměr =( (dnes to tam padá jak do bavlnky =) ). Z takovéhoto motocyklu máte neuvěřitelný rozhled okolo sebe ( soudím tak, páč jsem dříve jezdil silnici =D ) a právě tento rozhled mě uchvátil - CESTOVÁNÍ řekl jsem si, jo to bude ono. A tak dny běžely, peníze ubývaly a z motarda se začal rodit cesťák. Jako první přišla na řadu výměna kapalin a oleje, vzduch. filtru a olej. filtru za KN, NGK iridium svíčky a vytažení kabelu pro nabíjení baterky. Po těchto výměnách se dostaly na řidítka chrániče páček (blastery) s kovovým rámem a chránič hrazdičky. Avšak kam dám mapu? Sice všchny cesty vedou do Říma, ale tam já nechci =D Tankvak? ... Ne-e, pověsíme tam na řidítka navigaci, ... Po dlouhém hledání na internetu a zjišťováním cen motonavigací se mi chtělo brečet. Tolik? Musí být přeci jiné řešení ... Jasně!! Autonavigace =) , ale kam s ní. Na to konto probíhala v Brně výstava motocyklů a já narazil na obal navigace od firmy GIVI, KAPPA. Jo to je ono =) a šup a byl na řidítkách, samozřejmostí byla montáž 12V zásuvky pod sedlo a dvou zásuvek pro USB. Tak paráda, už víme kam pojedeme a kam dáme věci? Kufry, textilní brašny, hliníkové kufry, domodělky, gum. válce??? Nakonec to vyhrála trojice kufrů s montážní sadou od firmy GIVI,KAPPA o celkovém objem 126 litrů ... (a s tímto jsem "zatím" ukončil předělávání, avšak není všem dnům konec - na XTéčko bych ještě chtěl časem dodat kryt svodů, intercom, kamera GoPro, dodatková světla, atd.) ... Obsah budu nadále rozšiřovat - DOUFÁM =)
13.10.2012 - a můžeme v helmě hovořit o stošest =) Intercom je na světě a to BT-Multi-InterPhone, velká spokojenost za dosti rozumný peníz, mohu jen doporučit.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
jurka55
jurka55 napsal 20.06.14 v 13:48 10b.

Jednoduše krasavec. Moc povedej kousek. Ať slouží.

Backy
Backy napsal 09.10.12 v 17:20

Ano, nekupoval jsem Xtčko za účelem cestování, ale právě proto jak říkáš, kolem komína . Jen mě to během sezóny nějak popadlo a bylo zaděláno. Tak jsem do toho šel, že to na něm zkusím. A děkuji za názor, uvidíme kam to bude příště.

HonzaZRX
HonzaZRX napsal 09.10.12 v 15:38

Pěknej stroj Ale je pravda co říká Hasan84... Podle mě je to motorka na jízdu po okrskách, po městě, prostě kolem komína... občas někam dál. Ale ty sám musíš vědět jak se ti na ní cestuje. Nikdo neříká ať koupíš BMW 1200GS, ale myslím, že za cenu XTčka máš cestovní motorku (suzuki DL 650, transalp, pegaso, versys, varadero, caponard, atd...)Nic nerozmlouvám, jen se divím že když chceš cestovat, tak koupíš XT660X. Já třeba chtěl jezdit hlavně kolem komína takže ideal. Ale už chci jezdit spíše delší trasy a na to není XT dělané. Každopádně jseš dobrej pokud jezdíš takhle daleko.. dávám 10 bodů

Backy
Backy napsal 08.10.12 v 17:29

Jinak zvládl jsem i v jeden den cestu z Poděbrad do německého Wassersleben na hranici z Dánskem a to je 846km (sice na to padl celý den, ale stálo to za to )

Backy
Backy napsal 08.10.12 v 17:08

Předem děkuji za názor ... Jinak každý máme své sny a taky bych někdy rád procestoval i vzdálenější místa na BMW GS 1200 Adventure , ale nebudeme si nalhávat, je vše o financích ... To co píšeš o ochraně proti větru, tak to je pravda a proto je již v řešení a po procestování Dánska a kousku Švédska, mohu říct, že máš pravdu i v druhém bodě a to je rychlost. Ano po celou dobu jsem se přesně držel do této rychlosti (kvůli motorce) a myslím, že i tak cesta ubíhala a já se mohl kochat . Samozřejmě, XTčko není plnokrevný cesťák, ale pro začátečníka v cestování si myslím prozatím stačí. Na trhu je spousty cesťáků a je z čeho vybírat, pravda . Ještě jednou děkuji za názor.

Více komentářů



TOPlist