PROFIL MOTORKY

Suzuki TL 1000R (1999)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Kozel_84
Vloženo 22.9.2012
Aktualizováno 24.10.2016
Zobrazeno 7 522x
HODNOCENÍ PROFILU OD 54 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9


Vloženo: 13.01.2013, Uskutečněno: 29.12.2012, Zhlédnuto: 15x


Taky mě potkala typická bolest snad všech majitelů TeLátek a to je vypálené těsnění na svodu ze zadního válce. To způsobuje při zavření plynu, vlivem přisávání vzduchu, rány jak z děla. Řešení jsem pojal, na zkoušku, trochu jinak, než koupí nového uhlíkového těsnění, které podle mě stejně moc nevydrží. K utěsnění jsem použil azbestový provázek a pastu na výfuky. Po nastartování žádný problém, pasta drží. Uvidíme, až vyjedu.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Kozel_84 (0) napsal 04.09.2013 v 21:41

Už mě nebavilo každých 500km přetěsňovat spoj... Koupeno originální grafitové těsnění z partsdepot, smontováno a je po starostech.

Kozel_84 (0) napsal 31.03.2013 v 20:56

Změna, koupil jsem cementový těsnící tmel na výfuky BOSAL a drží to jak beton Zatím ujeto 100km a bez problému

Kozel_84 (0) napsal 24.03.2013 v 18:16

No tak jsem ujel 30km a zase to střílí... Pasta nevydržela.


Nejnovější záznamy v deníku
  • Proklínané TOKICO šestipístky

    Už delší dobu jsem se potýkal se špatně fungující přední brzdou. Ne že by brzdila úplně špatně, ale její chod za moc nestál..Páčka hodně gumová a při pořádném zmáčknutí nebyl problém se s páčkou dostat až na řidítko. Řík

    Typ: Údržba
    Vloženo: 05.05.2013
    Uskutečněno: 04.05.2013
    Komentářů: 1x
  • Seřizování ventilových vůlí

    Po přečtení manuálu :-) , jsem se pustil do kontroly ventilových vůlí. --> viz. fotky Odstrojil jsem kapoty, nádrž, sedla, chladič, snímač polohy vačkového hřídele za zadním válci, odvzdušňovací hadici zadního válce

    Typ: Údržba
    Vloženo: 12.02.2013
    Uskutečněno: 12.02.2013
    Komentářů: 2x
  • Výměna oleje

    Jaro se blíží a přípravy probíhají v plném proudu, TeLe musí být ve 100% formě. Proběhla výměna olej + filtr. Nalil jsem MOTUL 7100 10W-40, snad OK. S Motulem jsem byl vždycky spokojenej. Taky jsem vypral K&N vzducháč

    Typ: Údržba
    Vloženo: 14.01.2013
    Uskutečněno: 12.01.2013
    Tachometr: 26306km


TOPlist