Taky mě potkala typická bolest snad všech majitelů TeLátek a to je vypálené těsnění na svodu ze zadního válce. To způsobuje při zavření plynu, vlivem přisávání vzduchu, rány jak z děla. Řešení jsem pojal, na zkoušku, trochu jinak, než koupí nového uhlíkového těsnění, které podle mě stejně moc nevydrží. K utěsnění jsem použil azbestový provázek a pastu na výfuky. Po nastartování žádný problém, pasta drží. Uvidíme, až vyjedu.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Už delší dobu jsem se potýkal se špatně fungující přední brzdou. Ne že by brzdila úplně špatně, ale její chod za moc nestál..Páčka hodně gumová a při pořádném zmáčknutí nebyl problém se s páčkou dostat až na řidítko. Řík
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 05.05.2013 |
Uskutečněno:
| 04.05.2013 |
Komentářů:
| 1x |
-
Po přečtení manuálu :-) , jsem se pustil do kontroly ventilových vůlí. --> viz. fotky
Odstrojil jsem kapoty, nádrž, sedla, chladič, snímač polohy vačkového hřídele za zadním válci, odvzdušňovací hadici zadního válce
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 12.02.2013 |
Uskutečněno:
| 12.02.2013 |
Komentářů:
| 2x |
-
Jaro se blíží a přípravy probíhají v plném proudu, TeLe musí být ve 100% formě. Proběhla výměna olej + filtr. Nalil jsem MOTUL 7100 10W-40, snad OK. S Motulem jsem byl vždycky spokojenej.
Taky jsem vypral K&N vzducháč
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 14.01.2013 |
Uskutečněno:
| 12.01.2013 |
Tachometr:
| 26306km |
Už mě nebavilo každých 500km přetěsňovat spoj... Koupeno originální grafitové těsnění z partsdepot, smontováno a je po starostech.
Změna, koupil jsem cementový těsnící tmel na výfuky BOSAL a drží to jak beton Zatím ujeto 100km a bez problému
No tak jsem ujel 30km a zase to střílí... Pasta nevydržela.