PROFIL MOTORKY

Suzuki TL 1000R (1999)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Kozel_84
Vloženo 22.9.2012
Aktualizováno 24.10.2016
Zobrazeno 7 522x
HODNOCENÍ PROFILU OD 54 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Proklínané TOKICO šestipístky

Vloženo: 05.05.2013, Uskutečněno: 04.05.2013, Zhlédnuto: 24x


Už delší dobu jsem se potýkal se špatně fungující přední brzdou. Ne že by brzdila úplně špatně, ale její chod za moc nestál..Páčka hodně gumová a při pořádném zmáčknutí nebyl problém se s páčkou dostat až na řidítko. Říkám si, ta musí být zavzdušněná... Asi pětkrát jsem odvzdušňoval a výsledek nestál za nic. Žádná změna.. A navíc je při puštěné brzdě občas při jízdě slyšet zepředu takové cvakání. Při pročítání fóra je vidět, že nejsem sám, kdo má se šestipístky TOKICO problémy. Přečetl jsem si tam taky, že to cvakání způsobují zarostlé a špatně se vracející pístky, tak jsem se pustil do práce..
Sundat třmeny, vypustit všechnu brzdovku, rozpůlit třmeny (no vypadají hrozně..), tolik humusu se jen tak nevidí, některé pístky se skoro nechtěly pohybovat, vytáhl jsem je kombinačkama, vše vypráno v teplé jarové vodě, oxidace z pístků odrbána, pístky vyleštěny. Velký nános oxidace byl pod vnějšími gumičkami (prachovkami), gumičky to vytlačovalo směrem do pístku a tím ho dost brzdily.
Všechen bordel oškrábán a vypláchnut.
Žádná gumička mi naštěstí nepraskla, pístky jsem stříknul silikonovým olejem a nacpal je zpět do třmenů, chodí tam teď krásně lehce.
Třmeny sešroubovány a namontovány zpět na motorku.
Brzdovku jsem plnil zespodu přes odvzdušňováky stříkačkou s hadičkou, naplněno vše i s horní baňkou. Pak následovalo napumpování a odvzdušnění spodními odvzdušňovacímu šrouby, několik bublinek vyběhlo, přičemž páčka postupně tvrdla.
HOTOVO.
Po dokončení se pístky krásně vracejí, nikde nic necvaká a co je nejlepší, že brzda najednou začala fungovat tak, jak má !!! Kolo se točí krásně volně a už se mi nestane, že bych se dostal s páčkou na řidítko. Malá gumovost tam je, ale nástup brzd se o hodně zlepšil, fungují o dost líp. Teď jsem s nimi spokojený! V místě kde páčka začne brzdit se už nepropadne dál ani o prd, brzdný účinek se citelně zlepšil.
Za to jsem vděčný hlavně zdejšímu fóru, paráda

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Martin-zxr (0) napsal 02.09.2015 v 16:29

to samé jsem udělal já, a nemužu to za boha odvzdušnit, páčka pořád gumova a zmačknu ji až na řídítko, plnil jsem to spodem, horem, odvzdušnoval celej den a pořád nic, :/


Nejnovější záznamy v deníku
  • Seřizování ventilových vůlí

    Po přečtení manuálu :-) , jsem se pustil do kontroly ventilových vůlí. --> viz. fotky Odstrojil jsem kapoty, nádrž, sedla, chladič, snímač polohy vačkového hřídele za zadním válci, odvzdušňovací hadici zadního válce

    Typ: Údržba
    Vloženo: 12.02.2013
    Uskutečněno: 12.02.2013
    Komentářů: 2x
  • Výměna oleje

    Jaro se blíží a přípravy probíhají v plném proudu, TeLe musí být ve 100% formě. Proběhla výměna olej + filtr. Nalil jsem MOTUL 7100 10W-40, snad OK. S Motulem jsem byl vždycky spokojenej. Taky jsem vypral K&N vzducháč

    Typ: Údržba
    Vloženo: 14.01.2013
    Uskutečněno: 12.01.2013
    Tachometr: 26306km
  • Montáž blinkrů

    Ještě to chtělo vyměnit ty původní velké blinkry. Připomínají mi spíš lampy pouličního osvětlení... +o( Jelikož TeLátko je starší mašina, zvolil jsem žárovkové, abych alespoň trochu zachoval vzhled superbiku ze staré š

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 14.01.2013
    Uskutečněno: 30.12.2012
    Komentářů: 5x


TOPlist