Po přečtení manuálu , jsem se pustil do kontroly ventilových vůlí. --> viz. fotky
Odstrojil jsem kapoty, nádrž, sedla, chladič, snímač polohy vačkového hřídele za zadním válci, odvzdušňovací hadici zadního válce, ventilová víka... Pootočil jsem si motorem do předepsané polohy, kdy jsou válce v horní úvrati a provedl měření vůle mezi vačkou a ventilovou podložkou.
Přední válec je komplet v toleranci, ok, vůle bylo potřeba seřídit jen na zadním válci. Ventilové vůle se provozem zmenšují, proto je potřeba podložky vyměnit za menší, nebo lehce ubrousit, aby se vůle zvětšila. Vačky jsem si nastavil podle rysek do stanovené polohy, odšrouboval držáky, vyndal vačkové hřídele, podložky vyměnil za menší a vše opačným postupem dal dohromady. Pro kontrolu změřeny vůle a motor zase pěkně duní.
Když už jsem měl odstrojeno, zkontroloval jsem i seřízení snímače polohy plynu (TPS) podle autodiagnostiky.
Vlastník | Kozel_84 | |
---|---|---|
Vloženo | 22.9.2012 | |
Aktualizováno | 24.10.2016 | |
Zobrazeno | 7 522x |
To jsem si taky říkal... Šel jsem postupně kousek po kousku a můžu říct, že je to docela sranda. Hlavní nepřítel je strach, jako ve všem..
Tak do toho bych se asi sám nepustil...