PROFIL MOTORKY

Suzuki TL 1000R (1999)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Kozel_84
Vloženo 22.9.2012
Aktualizováno 24.10.2016
Zobrazeno 7 522x
HODNOCENÍ PROFILU OD 54 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9


Vloženo: 12.02.2013, Uskutečněno: 12.02.2013, Zhlédnuto: 16x


Po přečtení manuálu , jsem se pustil do kontroly ventilových vůlí. --> viz. fotky

Odstrojil jsem kapoty, nádrž, sedla, chladič, snímač polohy vačkového hřídele za zadním válci, odvzdušňovací hadici zadního válce, ventilová víka... Pootočil jsem si motorem do předepsané polohy, kdy jsou válce v horní úvrati a provedl měření vůle mezi vačkou a ventilovou podložkou.

Přední válec je komplet v toleranci, ok, vůle bylo potřeba seřídit jen na zadním válci. Ventilové vůle se provozem zmenšují, proto je potřeba podložky vyměnit za menší, nebo lehce ubrousit, aby se vůle zvětšila. Vačky jsem si nastavil podle rysek do stanovené polohy, odšrouboval držáky, vyndal vačkové hřídele, podložky vyměnil za menší a vše opačným postupem dal dohromady. Pro kontrolu změřeny vůle a motor zase pěkně duní.

Když už jsem měl odstrojeno, zkontroloval jsem i seřízení snímače polohy plynu (TPS) podle autodiagnostiky.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Kozel_84 (0) napsal 17.02.2013 v 20:37

To jsem si taky říkal... Šel jsem postupně kousek po kousku a můžu říct, že je to docela sranda. Hlavní nepřítel je strach, jako ve všem..

Vašek_Yamaha (0) napsal 17.02.2013 v 12:39

Tak do toho bych se asi sám nepustil...


Nejnovější záznamy v deníku
  • Proklínané TOKICO šestipístky

    Už delší dobu jsem se potýkal se špatně fungující přední brzdou. Ne že by brzdila úplně špatně, ale její chod za moc nestál..Páčka hodně gumová a při pořádném zmáčknutí nebyl problém se s páčkou dostat až na řidítko. Řík

    Typ: Údržba
    Vloženo: 05.05.2013
    Uskutečněno: 04.05.2013
    Komentářů: 1x
  • Výměna oleje

    Jaro se blíží a přípravy probíhají v plném proudu, TeLe musí být ve 100% formě. Proběhla výměna olej + filtr. Nalil jsem MOTUL 7100 10W-40, snad OK. S Motulem jsem byl vždycky spokojenej. Taky jsem vypral K&N vzducháč

    Typ: Údržba
    Vloženo: 14.01.2013
    Uskutečněno: 12.01.2013
    Tachometr: 26306km
  • Montáž blinkrů

    Ještě to chtělo vyměnit ty původní velké blinkry. Připomínají mi spíš lampy pouličního osvětlení... +o( Jelikož TeLátko je starší mašina, zvolil jsem žárovkové, abych alespoň trochu zachoval vzhled superbiku ze staré š

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 14.01.2013
    Uskutečněno: 30.12.2012
    Komentářů: 5x


TOPlist