Po sundání přední zapotáže, světla a rozebrání budíků jsem nalepil na původní tachometr v mp/h nový, vytištěný v km/h. Konečně budu vědět, kolik že to jedu
Celkové počítadlo je stále v mílích.
Dále jsem namontoval doplněk v podobě voltmetru (měřič dobíjení), spouští se společně s klíčkem zapalování. Rozpětí měřitelných hodnot je 3V - 30V.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Už delší dobu jsem se potýkal se špatně fungující přední brzdou. Ne že by brzdila úplně špatně, ale její chod za moc nestál..Páčka hodně gumová a při pořádném zmáčknutí nebyl problém se s páčkou dostat až na řidítko. Řík
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 05.05.2013 |
Uskutečněno:
| 04.05.2013 |
Komentářů:
| 1x |
-
Po přečtení manuálu :-) , jsem se pustil do kontroly ventilových vůlí. --> viz. fotky
Odstrojil jsem kapoty, nádrž, sedla, chladič, snímač polohy vačkového hřídele za zadním válci, odvzdušňovací hadici zadního válce
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 12.02.2013 |
Uskutečněno:
| 12.02.2013 |
Komentářů:
| 2x |
-
Jaro se blíží a přípravy probíhají v plném proudu, TeLe musí být ve 100% formě. Proběhla výměna olej + filtr. Nalil jsem MOTUL 7100 10W-40, snad OK. S Motulem jsem byl vždycky spokojenej.
Taky jsem vypral K&N vzducháč
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 14.01.2013 |
Uskutečněno:
| 12.01.2013 |
Tachometr:
| 26306km |