Rám jsem chtěl jednoduchý, jednak aby motor vynikl a taky kvůli váze při závodech. Povedlo se mi ho koupit v Německu i s zadní pevnou stavbou. Když jsem to přivezl domů trochu jsem trnul jestli se do toho motor z půllitru vůbec vejde , Vidlici jsem koupil na ebay, byla ohnutá a rozdělená po částech do čtyr různých aukcí. Tu poslední jsem nevyhrál Tak jsem musel kupovat nové pružiny a zaúkolovat soustružníka Vidlice je zkrácená, možná až moc a také jsem tam nedal tlumič. Což má za následek že pří sprintech musím začít první brzdit zadek a teprve pak připojit předek. Jinak se motorka hodně rozkmitá. No co, už se známe
-
-
-
Termostat chladiče oleje má chlívek v rámu pod motorem,
-
-
Origo s kyvkou
-
-
-
-
-
-
Ten motor je hrozná kovařina
-
-
Bez tohohle člověka by se to nepovedlo.
-
-
-
-
...to ostatní je už sranda a pochopí to i ten největší blbec
Na začátku bylo slovo boží a pár svařenejch trubek....