renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Daytona 675R (2011)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Gorby
Vloženo 25.8.2012
Aktualizováno 10.9.2018
Zobrazeno 4 957x
HODNOCENÍ PROFILU OD 31 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Fazer odvedl výbornou práci. Nicméně, je čas na další krok. Okruhy. Díky pánům z DK auto-moto jsem majitelem Daytony 675R. Den přede mnou si své eRko odvezl "ljs". Takže jsme dva. Někdo další? :

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:DK auto-moto (Praha 4-Hodkovičky)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
MV Agusta F3 675: Příliš nová, dětské nemoci a ne úplně doladěná elektronika, Daytona je lepší out-of-the-box
Ducati 848 EVO: Daytona je ovladatelnější a má lepší ergonomii. EVO přitom stojí pěkných pár korun navíc.

První dojmy - Viz recenze.

Motorku bych doporučil pro - Pro okruháře. Používat ji na cokoliv jiného je dle mě hloupost.

Doplňky na motorce - - Kryty motoru GB Racing
- Padací protektory Rutan (rám + osy)
- Kratší plyn ze Speed Triple
- Nová palivová mapa 20595 se změněným časováním quickshifteru
- Sekundární převod 15/47

Recenze

Pořízení motocyklu probíhalo zhruba následovně:

Prodejce: "...a pak tady máme na prodej tohle eRko."

Já: "To je přece blbost. Jo, jasně, říkám, že plánuju okruhy, proto se bavíme o Daytoně. Ale standardní verze je přece parádní kousek sama o sobě. Kdy asi tak dorostu do stavu, že využiju ten efekt, který oproti standardu přinášejí tyhle brzdy od Bremba a podvozek od Öhlinse? Ten quickshifter, co má tohle v sobě, se přece dá do standardu namontovat taky, tak o co jde? Proč bych měl platit víc...sakra, do hajzlu, to je jedno, DEJTE TO SEM!"

Motorka je v záběhovém režimu, takže zatím o ní vím jen to, co jsme si už x-krát všichni přečetli. Malá, úzká, vysoká, 162/185 kg, třívál, 92 kW, 72 Nm, Öhlins NIX30 + TTX36, přední Brembo radiální monobloky, Triumph quickshifter, Pirelli Diablo Supercorsa, hromada karbonu a kulervoucí vzhled.

Je to okruhový nástroj, proto ji výhledově nutně čekají úpravy.

Další info až poté, co se s ní trošku seznámím.

UPDATE 15. 10. 2012
Tak jsem ještě letos dokázal natočit kilometráž potřebnou pro zajetí. Dosavadní poznatky:

Motor: Potvrzuju obecně známé. Táhne, táhne, táhne...furt. Žádný wow efekt, který je vlastní šestkovým rejžím (nejede to, nejede to, vruuum, jede to jako blázen). Točí se ochotně. Zní parádně i bez laďáku. Nasraný chrapot dokáže vykouzlit úsměv i v pošmourných dnech.

Převodovka: Poměrně dlouhá jednička, plnohodnotný rychlostní stupeň. Řazení je přesné, jednoduché. Quickshifter OK, nicméně při ježdění na silnici ho v zásadě nepoužívám. Musel jsem také opustit svůj styl řazení, kdy jsem ještě ve fázi přidávání plynu lehce nadzvednul řadičku a posléze stačilo pouze vysadit motor z tahu společně s docvaknutím rychlosti. Nicméně na okruhu paráda.

Podvozek a rám: Špičkový plně stavitelný podvozek znamená...špičkový plně stavitelný podvozek. Jak si to uděláte, tak to máte. Když to uděláte blbě, jedete na nerovném povrchu na dubovém pranýři. Když to uděláte dobře, jedete jako se skalpelem. Ovladatelnost vzhledem k sakra úzké stavbě a kvalitě odpružení jedna báseň.

Brzdy: Přední jsou naprosto parádní. PARÁDNÍ. Jak brzdný efekt, tak dávkovatelnost. Zřejmě nejlepší věc na motorce. Zadní je do počtu, aby se neřeklo.

Ovládací prvky, ergonomie a výbava: Jízdní pozice je ultimátně agresivní, ale jde o zvyk. Mimo okruh to nemá příliš velký smysl, ten to začne dávat až na trati. Racing plexi bude na okruh zapotřebí - ač nejsem žádný obr, tak za stock se člověk schovává trochu komplikovaně. Plyn je poměrně dlouhý, pouvažuju o zkrácení. Palubní počítač toho umí dost, ale přepínání režimů za jízdy je vzhledem k umístění tlačítek téměř nemožné. Ale kdo by to dělal. Lap-timer se za jizdy spouští tlačítkem startéru.

Ostatní: Vrzající přívěra na vstupu do airboxu je otravná. Ale nežere mě to tak, jako "ljs"

Suma sumárum, syrový supersport. Žádní asistenti, žádné ABS, žádná kontrola trakce. Nic. Jen hromada emocí a fun-factoru. Vybral jsem dobře.

UPDATE 19. 5. 2013
Během přípravy na první sezónu s okruhovými perspektivami přibylo pár úprav:
- Motorové kryty GB Racing
- Rutanovy protektory
- Kratší plyn ze Speed Triple
- Nová palivová mapa s upraveným časováním quickshifteru

Aktuálně jsou v plánu kapoty.

Zatím proběhly první dvě návštěvy Automotodromu Brno:
25. 4. - Motoškola AMD Brno (Sršeň, Jandovský, Táborský)
9. 5. - Racetrack, skupina C. Cílem bylo pilovat základní principy, neblbnout a nedělat kraviny. (2:38.6 )

UPDATE 21. 8. 2013
Lamináty Sebimoto na místě, výměna původních Supercorsa SP za novou generaci Supercorsa SP V2.

Jsou za námi dvě další návštěvy v Brně s Racetrackem (3. 7. a 15. 8.). Protektory, kryty a lamináty úspěšně prošly první zkouškou - příliš rychlý nájezd na Áčko, výlet do kačírku a blbec jsem v něm sáhnul po brzdě . Už vím, že je to kravina. Škody sice zanedbatelné - orvaná spojková páčka a její uchycení, levé závažíčko a ustřelený lak na nádrži - ale ještě pořídím kryt nádrže, v kačeru se to hodí. Nicméně nevadí. Co si člověk nezkusí, to neví.

Spouštění lap timeru je pro mě nepoužitelné, při screwdriver úchopu mám pod plným plynem palec pěkně daleko od startéru.

UPDATE 10. 9. 2014
Skončil jsem se silnicí, už jen okruh. Alespoň na téhle motorce. Letos 4x Brno, ještě mě čeká poslední Most a pro tento rok finito.

Vepředu je o zub menší kolečko, aktuálně teda s převodem 15/47. Vzhledem k opuštění silnice jsem skončil jsem se Supercorsama SP, aktuálně zkouším kombo Supercorsa SC2 dozadu a SC1 dopředu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
tre
tre napsal 19.01.16 v 17:05 10b.

Krasna , perfekne vyzrala technika na okruh super. Momentalne se rozhoduju mezi daytonou R a
Mv F3 675 RC Je to uzana motorka ,ale ta cena..

kuklic
kuklic napsal 10.09.14 v 21:12

..."Proč bych měl platit víc...sakra, do hajzlu, to je jedno, DEJTE TO SEM!" Skvělá.

Mesi_SNB
Mesi_SNB napsal 03.05.14 v 20:37 10b.

Krutostroj Taky jsem pošilhával při výběru

MartinS108
MartinS108 napsal 18.07.13 v 17:04 10b.

Ozzy_
Ozzy_ napsal 10.04.13 v 09:15

Ta nejlepsi daytona jaka kdy sjela z vyroniho pasu. Trosku ti ji zavidim (nakonec jsem koupil hlavou a ne srdcem) a trosku je mi ji lito (rozmlatit Rko na okruhu BOZE TY SKODY !). Ale pro to byla stvorena, mozna ze jeste vetsi skoda by ji byla na jezdeni na kafe

Se nekdy na okruhu ozvi, oslintam ti ji prevlecenou do zavodniho, a pokecame o tom jak to frci. Mel jsem jen standardni, bez Quickshifteru, a brembo brzd a ohlins podvozku, takze by me poznatky s touhle vybavou za stovaka celkem zajimali. Ja zatim svoje casy pripisuju pazouram, a ne neschopnosti motorky

Více komentářů



TOPlist