Obecné
Motocykl mám: | Nový |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
Motor je skvělej, myslel jsem si, že tempomat je blbost, ale na dálnici, když jsme kvůli kamarádovi nemohli jet rychlej než 110, tak byl moc užitečnej a myslím jsem ty za sebou dost štval, když jsem jim ukazoval, že můžu řídit jen levou rukou)
Na to jak je to velká motorka, skvěle drží na silnici, brzdí a jede)
Na nic jsem zatím nepřišel. Snad je že je to fakt velký kolo, takže když je nastrojená včetně topcase 49 l, je při otáčení na místě dost vratká, kór když je to na dlouhou nohu, třeba když předním kolem vyjedete na obrubník No, takže už vím, že otáčet se na šikmým placu kolem nohy z kopce není úplně dobrej nápad.
Koupil jsem teď topcase 28 l co je určenej na menší BMW, bez problémů jde cvaknout na nosič a ani nevypadá zase tak blbě Takže do práce jezdím bez kufrů a jen s menším topcase a spokojenost.
Moje úpravy |
Dokoupil jsem topcase 49 L, na cesty je super, ale dost výrazně posunul těžiště nahoru, takže při otáčení na místě, je moto dost vratkký. Na cesty do práce, nebo jen tak, chci sundat boční kufry a pořídit meší topcase. Objednal jsem 28 L na BMW RT, jde bez problémů kliknout na držák na K1600, jen není el., takže nebude fungovat dálka. Ale to bych chtěl už zase moc |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spotřeba paliva l/100km | 5.7 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | :-) |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 400 cca |