PROFIL MOTORKY

Simson S 51 Enduro (1989)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník djangi
Vloženo 22.7.2012
Aktualizováno 27.1.2013
Zobrazeno 1 731x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 17.09.2012, Uskutečněno: 17.09.2012, Stav tachometru: 25400 km, Zhlédnuto: 3x


Vzhledem k tomu, že bez krytu výfuku jsem si 3x spálil nohu, odřel na něm chrom a možná ho i potloukl, tak jsem chytl nerva a zajel hned po škole do mototechny. Prvně jsem chtěl jen ten držák toho krytu, ale potom jsem si všiml dost velkého sekundáru na Simsona, tak jsem se poptal, měli 17tku, takže jsem vzal ji a ještě tam měli staré PALky svíčky, moc jsem neváhal a vzal i ji. Po příjezdu domu, jsem vyměnil svíčku, sekundár i ten držák, Sjel jsem pod kopec asi 0,5km kde se z ničeho nic začalo ozývat cinkání, vymačkl jsem spojku, motor chcípl a já začal brutálně nadávat. Na startovačku skoro ani štěk (kompres to mělo), při tlačení bylo slyšet náznaku chytnutí, ale prostě prd no. Takže jsem to teda tlačil přes ten kopec zpátky domů. Doma jsem vytáhl svíci, ohlídnu jí a co nevidím kus izolátoru u elektrodky je fuč! , takže hlavu dolů a podívat se co a jak. Po sundání jsem nezjistil vůbec nic, max. to, že buď je ten bordel u klikovky nebo někde na cestě k výfuku. Risknul jsem to, složil jsem to s jinou svíci, nakopl, běželo to, ale cinkalo a nechtělo se tomu nějak na volnoběh, tak jsem začal nadávat ještě víc. Když se motor trošičku ohřál, tak volnoběh se trochu chytnul a cinkání nebylo tak výrazné, takže jsem to jel zkusit. Jelo to docela v pohodě, cinkání po pár kilometrech zmizelo úplně, takže jsem to hodil za hlavu a začal testovat který sekundár bude nejlepší. Použil jsem na to GPS tachometr na mobilu, protože na původním to s každým kolečkem ukazuje něco jiného a pak se dělají závěry těžko. Nakonec jsem zjistil, že jsem tu 17tku kupoval zbytečně a ušetřil bych asi 80Kč, když už byla fakt táhlá rovina, nebo mírně z kopečka, tak to jelo vcelku krásně okolo 70km/h, ale sebemenší protivítr, kopeček a čverku jsem mohl zahodil, takže jsem dal zpátky 16tku se kterou ukazuje i tachometr asi nejpřesněji. Po rovině nebo mírně z kopečka krásných 67-70km/h tah v kopcích se mi zdá stejný jak u původní 15tky, ale řekl jsem si s původní 15tkou to točilo nejvíc a nebylo problém dostat originál tachometr na 70km/h, takže jsem namontoval zpátky i ji, když přišlo zklamání když jsem zjistil, že to točí 8tis/ot. na tachometru 70km/h a jede to stěží 65km/h, takže jsem dojel dom, hodil 16tku a jsem zatím na chvilku zas spokojený

// Jó a ještě kvalitu provedení toho držáku krytu radši nekomentuju, bylo to dělané snad na poloviční rouru a x krát šišatější, každopádně jsem ho tam nějak dostal a kryt drží

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Motosraz Pstruží + Akce části organizátorů

    Tak včera jsme spolu opět zajeli na Pstružanský sraz. Ráno jsem Simáka ještě šplíchnul a přeleštil, byla to paráda :-), vzal jsem ségru za sebe a vyrazili pomáhat s nachystáním. Už kolem 12h začali jezdit první nadšenci

    Typ: Sraz
    Vloženo: 07.10.2012
    Uskutečněno: 06.10.2012
    Tachometr: 26600km
  • Burza Rožnov p./R.

    Dneska jsme se s kamarádem vypravili zase na burzu. Cesta tam byla fakt výživná neboť bylo pod mrakem, docela kosa a neskutečně fučelo, že jsem míval namále, abych Simáka udržel na cestě Asi v 1/4 cesty navíc začlo prš

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 22.09.2012
    Uskutečněno: 22.09.2012
    Tachometr: 25780km
  • Kompletní dekarbonizace+nové píst. kroužky a přechod na

    Tak původně jsem chtěl jen vyčistit výfuk (začalo z něho lítat nějak moc bordelu a nějak se mi zdálo, že to moc nechce jet).Původně jsem si myslel, že výfuk vypálím, po pár pokusech jsem zjístil, že to nebude tak jednodu

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 21.09.2012
    Uskutečněno: 21.09.2012
    Tachometr: 25715km


TOPlist