Po číně přesedlávám na pořádnou motorku. Po dlouhém vybírání nakonec padla volba právě na CBF600S. Náhodou sme narazili na inzerát slušně jetý motorky dokonce s ABS.
Výška jezdce: 178 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DL 650 V-Strom: Průměrná cena o 30000 výš
Suzuki GSF 600S Bandit: Starší banditi moc žerou a novější moc stojí :-)
První dojmy - Na první pohled se mi zdála hrozně veliká - taky to je moje první větší motorka. Po rozjetí se ukázalo, že je hodně klidná a stabilní. Všechno funguje jak má, nikde nic nedrnčí. Když se zatáhne za plyn, tak umí být i rychlá.
Motorku bych doporučil pro - Pro klidnějšího jezdce, co chce motorku na každý den i na výlety.
Doplňky na motorce - Kufr givi V46
Podložky pod zrcátka
Recenze
Hledal jsem hlavně cestovní motorku. Při vybírání tedy byla důležitá spotřeba, pohodlí pro dva a dostatek výkonu i na dálnici. Všechno tohle CBF600 má. Zatím jezdim asi tak za 6 - 6,5 l/100km.
Výkonu je zatím až až. Změna z čínských 7kW na Hondích 57kW je sakra znát (plechovkáři nemaj šanci ). Ve dvou do kopce ve 100 km/h na pětku stačí přidat trochu plynu a motorka jede jak splašená.
Místa pro jezdce i spolujezdce je dost, a celkově je posaz pohodlnej. Prostě Honda. Jenom podvozek je dost tuhej. Na menších okreskách nebo nedej bůh na dlažbě je to hodně špatný. Na pěkný silnici a dálnici je ale zas motorka krásně stabilní.
Psaná maximálka je 210km/h, takže standardní cestovní rychlost kolem 100km/h se jezdí s velkou rezervou. Je pravda, že nad 100km/h už to dost fouká. Nemůžu se krčit za štítek, protože to by mi pak uletěl spolujezdec . Doufám, že komfort trochu vylepší nová helma (ta stará byla přece jenom dost levná a už je taky dost jetá). Případně časem koupím turistický plexi. Jestli s ním máte někdo zkušenosti, docela bych ocenil nějakou zmínku v komentářích.
Trochu sem se bál váhy. Přece jenom 220kg už je docela slušný. Sice je těžší manipulace na místě než s malou čínou a z garáže jí už nevytlačim, ale jinak je to naprosto v pohodě. Alespoň se už nebojim, že mi motorku ze stojanu shodí silnější vítr .
Jízda v noci je taky dobrá. Světlo svítí výborně. Jenom těch much co se pak nachytá...
Zatím máme najeto něco přes 1000km. Já i spolujezdkyně jsme spokojení. To co bylo na číně celodenní výlet, je teď projížďka na odpoledne . Za peníze z prodeje číny plánujeme koupit nosič a kufr. Tak už se těším na pořádný výlety
Aktualizace 2014:
Už máme spolu najeto přes 10000 km a pořád v pohodě. Během té doby došlo k pokřtění motorky na Medarda. Právě na Medarda jsem si ho vezl domů a nechutně pršelo . Úpravy jsou zatím jen kufr a 5cm podložky pod zrcátka. Standardně sem totiž v zrcátkách vůbec neviděl za sebe, teď už je to OK. Jinak náklady na provoz jsou jenom pravidelnej servis, gumy a benzín. Jediná věc, která se zatím rozbila byl spínač brzdovýho světla na přední brzdě (náhradní byl asi za 300,-).
S ježděním po výletech jsme spokojení. Výkonu je dost na dálnici i do kopců. Možná by to chtělo motorku, která má víc místa na bagáž, ale s tou by se zas jezdilo hůř do práce . Nejvíc zatím máme najeto v kuse a ve dvou 300km. Čekáme, až nám přijde zahrádka na kufr. Pak naložíme stan a vyrazíme na dovolenou ...
Aktualizace 2023:
V roce 2015 se nám narodil první přírustek do rodiny, takže s ježděním na dovolenou na motorce byl konec. Od narození dalšího přírustku už Medarad skoro pořád stojí v garáži. I tak už mám s Medardem najeto skoro 37000.a pořád jede výborně. Za celou dobu prakticky žádná porucha. Jenom jednou sem nedobrzdil zatáčku. Medard to ale naštěstí odnes jenom pár škrábanci .
Mám verzi N a naprostá spokojenost. 10b
pro víc info koukni na http://hondacbf.cz/