Jak je po nějakém to žuchnutí populární, tak i tato motorka je upravená na street. Široká řidítka, zvedlý zadek, tvrdé tlumiče, otevřený výfuk a plno dalších vychytávek. Jak se to povedlo? Posuďte sami...
První dojmy - Tato motorka měla naprosto perfektní ovladatelnost. Snížené těžiště, dobré (měkké) gumy a poslouchala dokonale, stačilo jen naznačit. Slabou stránkou byl motor. Aby měl slušný výkon, musel být vytočený nad 6tis.
Recenze
Po Dominátorovi jsem hledal něco s vyšším výkonem a podobně dobrou ovladatelností o objemu kolem 600ccm a bandit není špatná volba pokud člověk jezdí bez batůžku. Motorka v zatáčkách perfektně seděla a díky street řidítkům ani nebolelo zápěstí a záda při kličkování v kolonách. Na rovinkách je poznat nižší výkon (při sprintech za litrama apod.) ale v zatáčkách motorka vše hravě dožene, protože s hmotností do 200kg si hravě poradí i muší váha jako já.
Prodal sem a přešel na silnější jen pro výkon. Ze zatáčky sice pěkně vytáhne, ale urvat zadní gumu už nechce. Pro někoho určitě výhoda, mě právě ten malý slide chyběl nejvíc. Akcelerace byla víc než slušná (určitě pomohl otevřený výfuk a seřízení + drobná úprava karburátorů na něj v profi servise). Ale při sportovní jízdě jsme řadil častěji než enduro na asfaltu. Motor má výkon mezi 6 a 10tis, což znamenalo neustále kopat nahoru a dolu až z toho nejednou rozbolela levačka.
Doporučil bych ji lehkým neagresivním motorkářům, kteří nechtějí lítat přes 150km/h.
Ninja zadek k tomu až nečekaně sedí,. byla to velká pakárna ho tam napasovat..?
Ten blatník fakt nic moc. Ale ta podsedlovka se mi fakt líbí. A to nejsem zastánce úprav na Banditu
Ten přední blatník v enduro stylu je fakt pěst na oko...To předělej!!!To máš vysoko jako ...!
Zdar ,dobrej kousek ,na fotkák povedená úprava...