Tak nám odešla řetězovka po 16 tisících. A světe div se, pravděpodobně byla zdrojem výkonového propadu. V historii deníku je pár bodů, kde jsem se zmiňoval, že stromík nějak míň táhne, jakoby mě někdo držel za prdel. Řešil jsem motor, ložiska, brzdy - no prostě všechno možný, i když jsem vlastně tenhle problém registroval hned po výměně řetězovky, ale nečekal jsem, že opravdovým problémem je právě řetěz. Pořád nechápu, jak řetěz, který má stejný počet článků, stejné rozety vepředu a vzadu může nějakým způsobem změnit poměr. Ano, píšu to správně, protože teď po výměně za novou řetězovku od D.I.D. mi zase ukazuje strom 130km/h přesně na 6000 otáčkách, což se starou sadou ukazoval cca 135 km/h na 6000.
Je to prostě otázka za zlatého bludišťáka, a pokud někdo tohle dokáže vysvětlit, tak mi prosím písněte, protože mi to prostě hlava nebere.
S výměnou řetězovky jsem zase zpátky hodil originální výfuk a hlavní stojan a zase si užívám, jak potichu strom jede a můžu poslouchat hudbu :)
Sportu zdar a kolama dolů.
Vlastník | key | |
---|---|---|
Vloženo | 6.6.2012 | |
Aktualizováno | 18.8.2021 | |
Zobrazeno | 1 729x |