Návrat ke cafe po Italsku
Je na ní pořád co dělat ;).
Jinak jsem byl docela mile překvapený. Jede docela pěkně s ohledem na 30let starý podvozek.
Krásný zvuk. Pro mne dobrá výška i váha :D.
Je to starší dáma na ,které se dá i trošku svést.
Výška jezdce: 171 cm
První dojmy - Příjemná jízda někde na hranici 120-130 není problém jet 160 zde již je cítit stáří a únava podvozku.
Recenze
Malá Guzzi některými milována jinými zatracována.
OHV, 4 ventil s přezdívkou "časovaný granát"
cca 60 italských hřebců na 8 000 převalení (osobně jsem neviděl více jak 7 000 a ani k nim se mi babičku nechce trápit - tak to už není pravda musíme alespoň tak 7500 abychom stačili něktrým střelcům z našeho gangu :D) do 5 000 takový velký šicí stroj od 5 000 docela legrace.
Převodovka s přímím ozubením svým ječením o sobě dává vědět. Příjemně dlouhé kvalty.
Na podvozku je znát datum výroby, ale není to nejhorší.
Brzdy - tři kotouče jsou přiměřené váze a stáří stroje.
Startér a spojka z osobáku stejně jako baterka 24Ah/200A :D.
Velmi nezvyklý posez - nohy hodně vepředu - myslel jsem ,že to nepůjde ale nějak jsem si zvykl ;).
Příjemná jízda někde na hranici 120-130 není problém jet 160 zde již je cítit stáří a únava podvozku.
Co dál.
Léto nějak odjezdit :D.
Nějaké úpravy a opravy jsem již provedl, ostatní čekají na realizaci.
Sehnal jsem tuningovou zadní kapotáž z LM MKI bobek italských křivek se zapuštěným světlem.
Podsedlový prostor bych chtěl úplně vyčistit.
Stupačky půjdou dozadu a výš.
Mám připravenu jěště jinou nádrž , ale je na ní také nějaká práce.
Super ,Guzzi se mi prostě líbí jen tak to nevidiš a v65 Sp jsem zažil v akci řízenou madam ..přál bych vám vidět co na tom předvád?la -)
Moc pěkný
Krásný stroj
Co dodat... jen snad 10 B
Krásně upravená klasika.