renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi V65 (1987)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník wil
Vloženo 20.12.2016
Aktualizováno 15.8.2019
Zobrazeno 1 874x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Krásná motorka s nádherným motorem, který se nedá s ničím jiným zaměnit.

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Nízká. Celkem lehká. Jede to líp, než jsem čekal.

Recenze

Proč si kupovat novou retro motorku, když jsou v inzerátech ještě k mání krásné originály v hezkém stavu. Žebra na motoru nejsou už jen na parádu, ale opravdu musí chladit. Karburátor je opravdu karburátor, ne jen kryt stříkačky. Nemusite kupovat žádné laďáky, protože tyhle výfuky nemusí splňovat žádné euro4.
Dojmy z jízdy si nechám na jaro. Teď už ji stejně moc nevyzkouším a ani ji nechci trápit na prosolené silnici. Na to tyhle italské krasavice nejsou stavěné.
Potřeboval jsem udělat STK, tak jsem se rozhodl, že Guzzi trochu provětrám. Nakonec z toho bylo 300km.
Takže dojmy.
Překvapilo mě, jak je tahle motorka docela použitelná v provozu i v tomhle století, i když je z minulého a ještě z Itálie.
Po měsících stání v garáži žádná louže oleje na podlaze, chytla úplně bezvadně a všechno fungovalo, tak jak má. Motor jede parádně a do středních otáček krásně přede bez nějakých větších vibrací. Do vyšších otáček se mu moc nechce, ale kdybych zrovna nepřesednul z Ktm 790, ani bych to neřešil. Je třeba pořádně vykloubit zápěstí, aby se člověk dostal na doraz plynu. Krok plynové rukojeti není zrovna rychlopal. K ovládání páčky spojky musíte použít všechny prsty, ale tak je to u všech starých mašin. Kde je znát stáří, to jsou brzdy. Ten šílený duální systém byl ze začátku šok. Při použití pouze páčky přední brzdy se skoro nic neděje a trochu to vyleká, protože brzdí pouze jeden přední kotouč. Pak šlápnete zadní a brzdí to zase dobře, protože se přidá ještě jeden kotouč v předu. Hodně nezvyk, ale pokud si v hlavě nastavíte, že musíte brzdit jak přední, tak zadní, nebude brzdění problém. Žádné dnešní jedovky, ale dá se. Podvozek do zatáček je v klidu. Při jízdě po pěkné silnici to zvládá docela dobře. Jen když přijdou nerovnosti, tak to tlumiče trochu rozhodí a tvrdá sedačka to pěkně přenese do zadku.
Na to, jak je to stará motorka, tak dokáže ještě dneska někomu posloužit, jako motorka na běžné ježdění na kochačku a navíc umí dělat radost i na stojánku svým vzhledem.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Lector
Lector napsal 22.12.17 v 10:01 10b.

Prosím, jaké máš uvedené hodnoty v TP pro zatížení náprav? Moc díky.
Pěkný kousek

tobi_m
tobi_m napsal 27.03.17 v 07:19 10b.

Parádní a zachovalá. Mám V65C - láska na 1.svezení

dzarmil
dzarmil napsal 21.01.17 v 17:29 10b.

Máš pravdu...,italská značka MOTO GUZZI vyrábí jenom samé krasavice .Přeju radost a požitek z jízdy .

marafzs600
marafzs600 napsal 01.01.17 v 19:48 10b.

Proč si kupovat novou retro motorku,

Tchmelda
Tchmelda napsal 27.12.16 v 17:50 10b.

Jo jo jo, toto je prostě kráska. S tou budeš jezdit tak, aby se každej stihl otočit

Více komentářů



TOPlist