24. ledna 1985! První velká motorka. Nejvíc nejsilnější na světě! 22 koní musí trhat asfalt!
Výška jezdce: 180 cm
Recenze
Vylezl jsem na ni po totálním oježdějí pionýra po tátovi a po nabrání zkušeností na několika služebních motorkách od panelky přes novou ČZ 175.
Abych nějakou tehdy sehnal, musel jsem ji kupovat v lednu (v sezóně se veškerá výroba lifrovala do Rusi) a protože mi zbývaly ještě tři měsíce vojny, musel jsem využít opušťák.
V Mototechně stály tři kousky, všechny navlas stejné, červené s šedými blatníky (chromované bych radši, ale ty šly na export). Paní mi dokonce nabídla, ať si vyberu (z čeho?). Všechny tři měly dole pod motorem odřený rám až na kov. Na stejném místě. Na dotaz jsem dostal odpověď, že to je tím, jak se při montáži motor do rámu nevejde, tady se to ve výrobě prý vždy odře. Ale zatřít to je prý hračka (když někde seženu podobnou barvu).
Vypálil jsem ze skladu jako blesk, venku sníh - to mě trochu zbrzdilo. Jsem King!
A byl to rozdíl, proti stopětasedmě! Dalo se na ní jezdit celkem bez problémů a šílených vibrací i docela pravidelně ve dvou!
Krásná čtyřka v lidovém provedení, mám úplně tu samou akorát o rok starší. Jinak ta kapotáž na té motorce vypadá moc pěkně
Krásná galerie. Já měl tenkrá tu samou,ale v chromu a taky červenou Cassidu
Pokud jsou ty slecny totozne, tak gratuluji. Dobrych veci by se clovek zbavovat nemel . At vam to spolu vydrzi jeste dalsi leta.
Pěkná motorka. Posílám 10bodiku za věrnost k české značce
Souhlas, jen malé upřesnění: Ten nosič skutečně koupit nešel a dělal mi ho otcův známý svářeč, kapotáž jsem ale kupodivu skutečně už tehdy koupil. Pochopitelně ne v Mototechně (tam snad ani nemělo cenu pro něco chodit, znali jen jedno slovo - nemáme), ale na jakýsi soukr. inzerát v novinách. Soukromé podnikání bylo tehdy označováno jako nedovolené obohacování a trestáno, proto se podobné aktivity maskovaly, jako že se prodává jen jeden použitý kus (podobně to dnes funguje z důvodů daňových úniků na Aukru atd.). Nějaký podnikavec si tenkrát vyrobil kopyto a laminoval a laminoval. Kapotáž přišla poštou, zabalená v novinách a po mírné úpravě skutečně pasovala. To bylo slávy!!!