Nádherná klasika na které je zážitek jezit
Recenze
Dával jsem ho dohromady zhruba 5 roků.Avšak ne intenzivně, ze záčatku co studenské finance dovolily a pak ,jak jsem začal pracovat, tak jsem to rozjel na plné peckyDělal jsem si ho sám doma.Plnič a přípravu pod vrchní lak jsem si dělal taky doma.Finiš stříkal kamarád.Pořád se ale setkávám s problémy po zahřátí motor stále pracuje ve vysokých otáčkách a dlouho mu trvá než spadnou otáčky na volnoběch.Pořád to řeším různým štelováním a kontrolováním jestli to někde nenasává falešný vzduch.Vypádá to na karburátor.Snad to letos vychytám.Musím přiznat,že když jsem ho sundal ve 13 letech z pod střechy kolni tak jel jak čert po polňačkách.A po celkové GO to už taková sláva není Co víc říct?Když se vše vychytá tak je to spolehlivá mašina.Jenže osobám co měří kolem 190cm je jízda nepohodlná.Tak na normální ježdění jsem si pořídil TenerkoJinak když jedem s kámošema z klubu na nějaký sraz tak je to paráda.Připadám si jako král a jsem hrdý, že jsem Peráka dal zpátky tam kde patří a to na cestyKde člověk přijede tak to lidi omrkavají a hlavně dědové, ti ze zalíbení říkají, že tak ten Péroš nevypadal ani když se prodával v obchodě .Člověk se s nima potom dá do řeči a to je taky parádní jak vždycky s nostalgií vzpomínají.Prostě super
Krásnej
parádní práce a jedna z nej jawek samozřejmě za 10
klobouk dolů, skvělá práce.
krásný kousek hodně si cením lidí kteří nejenom že péráka zrenovují ale taky na něm jezdí ,péráků je hodně ale na cestách je neuvidíš kde všichni jsou.Jinak za mě jasných 10bodíků
Znám ten pocit taky renovuju sám a to mrazení prvního startu po renovaci je nezapomenutelný.Jasnejch 10B.