PROFIL MOTORKY

Jawa 250 Pérák (1949)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník 1tom
Vloženo 21.2.2012
Aktualizováno 21.2.2012
Zobrazeno 507x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Motorka v (téměř) nálezovém stavu, v původním laku s patinou.
Obávám se, že velká většina "veteránů" je složena z 50-90% z replikových dílů, stříknutá lakem a nachromovaná tak, jak dříve ani z fabriky nevypadala ...

Recenze

Toto dopíšu někdy příště. Pojízdná.
+ jeden z největších úspěchů čs. průmyslu
+ jedna z ikon českého designu
- nenapadá mne

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
EEE
EEE napsal 22.02.12 v 09:07

Ale jako každý stroj, jednou se porouchá nebo se špatně k němu zachová šťerk v zatáčce a utrpí i vzhedově. Tak je jasný, že nově dodaná vyměněná součástka už není originál té konkrétní motorky i když byla vyrobená v době produkce toho stroje. S barvou a chromem je to to samý, hodně lidí už asi nechce mít doma rezavějící stroj, kor když už je to historie. aky nemám moc rád ty přeblejskavý německý renovace, ale přeci jenom silichrom a zdlouhavá práce s ním byla součástí rituálu jawistů už v sedmdesátých a dalších letech.

Waldas28
Waldas28 napsal 22.02.12 v 01:51

tak zrovna u péraka se toho neboj těch bylo dost a z 90% replika jasně tak origo noty a štítek asi a když je to šrot tak musíš lakovat a chromovat a taky nejsem příznivcem chem. čištěnýho motoru a pískování atd. v tom souhlas a nahod foto bych se rád mrkl na dalšího péráka origo

Více komentářů



TOPlist