Pro někoho cesťák, pro někoho sport...
První dojmy - Jede to, je to velký, pohodlný a potřebuje to tankovat benzín. Na motorku je třeba zviknout je dlouhá a zadní 150ka jde rychle do náklonu.
Recenze
eFko mám od podzimu najeto zatím tak 500km a spokojenost .Poses je pohodlný a před zimou vás kryjou pěkně kapoty. Origo výfuk má zvuk jak lux, tak sem zajel do RP udělat rouru a výsledek mňam(jede pěkně) jinak motor má pěkný chod nikde necuká. Je to vélká, pohodlná motorka která jak tu někdo psal rozhodně nezapře sportovní geny. Má super motor chlazený vzduchem a olejem. Teď se snažím bojovat s absťákem, tak sem v garáži Na jaře se vrátí krev do žil a uvidíme jak si jí osvojim. Zatim zdar..
Kupovat motorku před zimou jsou muka. Zima jako vždy dlouhá jako pracovní tejden..i když tuhle zimu jsem jezdil i v lednu. No aspoň čas na údržbu. Olej, brzdovka + půjdou pryč origo blinkry, dám tam čiré a zadní světlo za čiré diodové(opticky prodlouží zadek) a nechám si udělat seštelování ventilů + KNko s kitem Dynojet a odladit to na brzdě u DKRacing. Nečekám zázrak, ale jsem zvědavý.Toť vše víc řešit netřeba. Napíšu jak to dopadlo+foto...sílu všem
Tak servis hotový, najeto 5000km a dojmy pozitivní. Dynojet kit +KNko čekal jsem málo, ale je to znát. Jde líp za plynem a filtr ještě přidal na zvuku ) + spojka si řekla o slovo, tak nové lamely a OK
Jízdní dojmy po přezutí z totálně na plátně Pilot Road na Pilot Power...nebe!
Motorka se chová pěkně, krásně jde do zatáček, ale moc to nebrzdí.
Tak najeto 10 000km udělán nový komplet podvozek Hyperpro je super!! Motorka je fakt pohodová a umí uďelat radost jak na dlouhé trasy, tak na vyřádění.
Jsem s ní moc spokojen, ale stále mě láká GSXR a jedno mě padlo do oka, tak eFko je na prodej!!
Prodáno.
Dík taky tak
Tento model se mne vzdy libil, jiz od prvniho shlednuti v katalogu. Byt tam 12kovy motor, tak ji mam taky . Uzij si nadchazejici sezonu
Špičatý zadek kulatý předek...no jo fakt tak vypadá
Luční koník z Ferdy mavence...design mne teda nebere,motor je OK...